جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ناترازی انرژی برق به‌سرعت مدیریت شود

ناترازی انرژی برق به‌سرعت مدیریت شود

کد خبر: 7912

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ناترازی انرژی برق که ناشی از مصرف بیش از حد در شبکه است، موجب بروز مشکلاتی در بخش صنعت، کشاورزی و کسب‌وکارها شده است و این ناترازی انرژی باید به‌ سرعت مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عباس بیگدلی ظهر امروز _پنج‌شنبه هشتم شهریور_ در مراسم آغاز چهارمین اقدام جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان در شهر نرجه اظهار کرد: ناترازی انرژی برق که ناشی از مصرف بیش از حد در شبکه است، موجب بروز مشکلاتی در بخش صنعت، کشاورزی و کسب‌وکارها شده و این ناترازی انرژی باید به سرعت مدیریت شود.

وی افزود: هر چند از سوی مدیران و همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان تلاش زیادی برای تأمین نیازهای مردم صورت می‌گیرد، اما بی‌اطلاعی مشترکان از زمان خاموشی‌ها موجب نارضایتی و بروز مشکلاتی شده که باید برای آن تدبیر کرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس با بیان اینکه باید هنگام ناترازی انرژی مدیریت و عدالت اجتماعی در خاموشی‌ها رعایت شود، گفت: با اعلام زمان‌بندی قطع برق هر شهر و منطقه کاری کنیم تا کسب‌وکارها آسیب نبیند.

بیگدلی اضافه کرد: قطعی برق موجب قطع پمپ‌های آب هم شده و برای کشاورزان هم چالش ایجاد کرده و اگر در سال قبل پنج ساعت قطعی آب در روستاها داشتیم، امسال این قطعی به شش ساعت رسیده و مشکل ساز شده است.

وی افزود: استفاده از ماینرهای غیر مجاز و کولرهای گازی هم مصرف را بشدت افزایش داده که انتظار می‌رود ضمن شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیر مجاز با فرهنگ‌سازی و آموزش نحوه استفاده بهینه از کولرهای آبی و گازی به کاهش و مدیریت مصرف کمک شود.

نماینده تاکستان در مجلس ادامه داد: توسعه احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر و استفاده از پنل‌های خورشیدی در بخش صنعت، کشاورزی و خانگی از دیگر راهکارهای مدیریت مصرف برق است که باید مد نظر وزارت نیرو، شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین و مردم قرار بگیرد.

منبع: imna-785456

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید