چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اماکن عمومی در آذربایجان‌غربی برای معتادان ناامن شود

اماکن عمومی در آذربایجان‌غربی برای معتادان ناامن شود

کد خبر: 8033

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر جمع آوری مستمر معتادان متجاهر در استان گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اماکن عمومی شهرهای استان برای معتادان متجاهر ناامن شده و شهروندان از نبود معتادان متجاهر احساس امنیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدصادق معتمدیان، در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اهمیت تأمین امنیت و آرامش روانی مردم در فضای عمومی جامعه، اظهار کرد: حضور معتادان در هسته مرکزی شهر و اماکن عمومی، نه تنها چهره شهر را زشت می‌کند، بلکه باعث ایجاد ناامنی در اذهان شهروندان می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه همه دستگاه‌های ذیربط برای ساماندهی معتادان همکاری کنند و برنامه مدون و مستمری داشته باشند، افزود: علاوه بر فعالیت مستمر پلیس و دستگاه قضائی در زمینه جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در خصوص نحوه جمع‌آوری معتادان متجاهر و همچنین همکاری مردم در این زمینه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نباید تخصیص اعتبارات را برای کوتاهی و کم کاری‌ها بهانه قرار داد، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان به وظایف خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر عمل کنند و هیچ کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

معتمدیان در پایان با تاکید بر اجرای کامل مصوبات جلسات شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، اضافه کرد: دستگاه‌ها و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در راستای عملیاتی‌کردن مصوبات، سرعت عمل داشته و با جدیت روند اجرای مصوبات این شورا را پیگیری کنند.

منبع: imna-786108

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید