جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » وزش باد شدید اصفهان را در بر می‌گیرد

وزش باد شدید اصفهان را در بر می‌گیرد

کد خبر: 8061

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از امروز تا اواخر هفته با پایداری در تراز میانی جو با افزایش وزش باد به نسبت شدید و غبار رقیق در نواحی شرقی و مرکزی مواجه خواهیم بود.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از امروز تا اواخر هفته جوی به نسبت پایدار در تراز میانی جو حاکم خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس آسمان در سطح استان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد به نسبت شدید و غبار رقیق در نواحی شرقی و مرکزی پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استاد اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به ۱۷ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی پیرامون اینکه دمای هوای هیچکدام از شهرهای اصفهان امروز بالاتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت نشده است، خاطرنشان کرد: شهر کاشان با بیشینه دمای ۳۹ درجه و میمه با کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق در استان ثبت شدند.

منبع: imna-786325

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید