پنج شنبه، 5 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » جابه‌جایی مسافران خط یک متروی تهران تسهیل می‌شود

جابه‌جایی مسافران خط یک متروی تهران تسهیل می‌شود

کد خبر: 8264

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: از ابتدای شهریور ناوگان اتوبوسرانی به مسافران محدوده خط یک مترو در ایستگاه جوانمرد قصاب به علی‌آباد خدمات ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی علیزاده اظهار کرد: خدمات حمل‌ونقلی این شرکت به مسافران خط یک مترو در ایستگاه جوانمرد قصاب به علی‌آباد در روزهای تعطیل از دوم شهریور آغاز شده است.

وی افزود: این خدمات با استفاده از اتوبوس‌های دو کابین برای پاسخگویی به حجم بالای مسافران مترو از ساعت ۵:۳۰ صبح تا ساعت ۰۰: ۲۳ به‌صورت گردشی حدفاصل ایستگاه مترو جوانمرد قصاب تا مترو علی‌آباد انجام می‌شود و تعداد اتوبوس‌های مورداستفاده برای این عملیات، بین ۲۰ تا ۴۰ دستگاه پیش‌بینی شده که بسته به تقاضای مسافران مترو متغیر است.

پیش‌از این ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استانداری تهران از بازسازی و بهسازی زیرساخت‌های خطوط ریلی خط یک متروی تهران حدفاصل ایستگاه‌های شوش تا شهرری خبر داده بود.

وی گفته بود به‌منظور حفظ سلامت و ایمنی حرکت قطارها، ایستگاه‌های ترمینال جنوب، شهید بخارایی، علی‌آباد، جوانمرد قصاب و شهرری در روزهای دوشنبه، دوازدهم _سه‌شنبه_ سیزدهم، چهارشنبه_ چهاردهم و جمعه_ شانزدهم شهریور_ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه_ بیست و دوم و بیست و سوم شهریور_ خدمات‌دهی انجام نمی‌شود.

پس از آن نیز مجید رستمی قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری متروی تهران اظهار کرد: دوشنبه دوازدهم تا جمعه شانزدهم شهریور حد فاصل ایستگاه علی‌آباد تا جوانمرد قصاب جبهه کاری برای انجام بهسازی انتخاب شده است و تنها این دو ایستگاه سرویس‌دهی نخواهند داشت.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا هر ۵ ایستگاه با هم تعطیل نشود، گفت: اگر تصمیم دیگری را داشته باشیم حتماً به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

منبع: imna-787215

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید