چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » نگرانی مردم درباره اتباع کشورهای خارجی برطرف می‌شود

نگرانی مردم درباره اتباع کشورهای خارجی برطرف می‌شود

کد خبر: 8308

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت:این کمیسیون لایحه سازمان ملی مهاجرت را باسرعت درسه شیفت کاری بررسی کرد،تابااولویت در دستور کارمجلس قرار گیرد.

ولی‌الله بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: با تصویب این قانون و اجرای آن نگرانی‌های مردم در خصوص اتباع خارجی برطرف خواهد شد.

وی از بررسی تشکیل سازمان ملی اقامت در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شورای مجلس شورای اسلامی پرداخت در سه نوبت در مشهد مقدس برای بررسی تشکیل سازمان ملی اقامت تشکیل جلسه داد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه امروز طرح تأسیس سازمان ملی اقامت مورد بررسی اعضای اعضای کمیسیون قرار گرفت و با کلیات این طرح موافقت شد.

بیاتی با اشاره به اینکه تعدادی از مواد این طرح به تصویب رسیده است گفت: با تأسیس این سازمان دغدغه و نگرانی مردم در خصوص اتباع کشورهای خارجی رفع و مسائل مربوط به اتباع خارجی قانونمند خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه مذکور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط اعم از نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در این زمینه بیان کردند.

منبع: imna-787420

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید