چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » افزایش نظارت بر واحدهای تولیدکننده آرد

افزایش نظارت بر واحدهای تولیدکننده آرد

کد خبر: 8379

فرماندار آزادشهر با تاکید بر افزایش نظارت بر واحدهای تولیدکننده آرد گفت:کیفیت‌بخشی به آرد تحویلی از طریق نظارت بر طرح اختلاط گندم در کارخانه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، سیدجواد کریمی ظهر امروز_ یکشنبه هجدهم شهریور_ در جلسه شورای آرد و نان شهرستان با تاکید به افزایش بازرسی بر واحدهای تولید آرد اظهار کرد: کیفیت‌بخشی به آرد تحویلی از طریق نظارت بر طرح اختلاط گندم در کارخانه انجام شود.

وی با بیان اینکه کنترل میزان سبوس آرد تحویلی به واحدها به تناسب رسته پخت باید به صورت جدی پیگیری شود، افزود: نیاز است تا اداره بهداشت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بر نمونه آرد تحویلی و حتی‌الامکان گندم نظارت بیشتری داشته باشد.

فرماندار آزادشهر اظهار کرد: وضعیت بازرسی‌ها، کیفیت خدمات ارائه شده نانوایان، میزان رضایت‌مندی مشتریان از نان واحدهای نانوایی، کیفیت آرد تحویلی هم به صورت مستمر از سوی بازرسان باید رصد شود.

به گزارش ایمنا، در این جلسه که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیر جهادکشاورزی و سایر اعضای شورای آرد و نان شهرستان برگزار شده بود، برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهبود هرچه بیشتر حوزه آرد و نان نیز مورد بحث و بررسی بیشتر قرار گرفت.

منبع: imna-787886

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید