چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید

کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید

کد خبر: 8435

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه سه به مسجد امام جعفر صادق ( ع ) در محله جعفرآباد رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _ دوشنبه نوزدهم شهریور _ به دیدار اهالی منطقه سه در محله جعفر آباد رفتند.

بر اساس همین گزارش، تعداد ۲۰۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشسته و مشکلات خود را مطرح کردند و شهردار کرمانشاه دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اطلاع از وضعیت محلات شهر کرمانشاه، طبق رویه گذشته امروز توفیق پیدا کردم به همراه جمعی از مدیران شهرداری کرمانشاه برای گفت‌وگو با اهالی منطقه سه در مسجد امام جعفر صادق (ع) در محله جعفرآباد حضور پیدا کنم و پای صحبت‌های گرم و صمیمی شهروندان بنشینم.

وی تصریح کرد: بیشتر مراجعات امروز درخواست ساماندهی ضایعات فروش‌ها، آسفالت، مرمت و لکه‌گیری آسفالت معابر، نگهداری فضای سبز، مشکلات ساخت‌وساز و درخواست استخدام بود، مواردی که مدیران مربوط به آن در مسجد حضور داشتند در محل رسیدگی و تعدادی نیز برای بررسی بیشتر ارجاع شد.

رضا کرمی شهردار منطقه سه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد امام جعفر صادق (ع) محله جعفرآباد حضور یافتند و با ۲۰۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی افزود: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، تسریع در ارائه خدمات رسانی، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود.

کرمی یادآور شد به دلیل اینکه محلات سطح منطقه سه از محلات حاشیه نشین و محروم شهر است مشکلات عدیده‌ای دارند که تلاش داریم به مشکلات بنا بر توان مالی شهرداری رسیدگی کنیم.

شهردار منطقه سه کرمانشاه گفت: تعدادی از مراجعان درخواست رسیدگی به وضعیت معابر و ساخت و ساز را داشتند که شهردار کرمانشاه مقرر کرد از طریق مجاری قانونی ذی‌ربط رسیدگی در این زمینه صورت گیرد و همچنین تعدادی خواهان بازسازی مسجد شدند.

شهردار منطقه سه با بیان اینکه محلات این منطقه از محلات حاشیه نشین و محروم است و اکثراً در حوزه‌های دستگاه‌های دیگر خدمات رسان درخواست‌های داشتند که با تدبیر شهردار کرمانشاه به دستگاه‌های مربوطه هدایت و معرفی شدند و از طرفی این شهرک و دیگر شهرک‌های جدید حاشیه نشین نسبت به محلات دیگر نیاز بیشتری به بهسازی و خدمت رسانی دارند و ساماندهی این محله همت همه دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد و شهرداری به تنهایی در توانش نیست که مشکلات این محلات را کامل مرتفع کند و امید است که بزودی با پای کار آمدن همه دستگاه‌ها شاهد ارتقای وضعیت این محله باشیم و همچنین با مشوق‌های لازم شاهد بهسازی محلات و ارتقای وضعیت آن‌ها باشیم.

منبع: imna-788270

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید