چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اعتقاد مردم به فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی در جنگ تحمیلی بود

اعتقاد مردم به فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی در جنگ تحمیلی بود

کد خبر: 8442

استاندار ایلام گفت: اعتقاد مردم به فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی در جنگ تحمیلی هشت‌ساله بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز_ دوشنبه نوزدهم شهریور_ در جلسه فصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر اینکه تبیین و تحلیل فرهنگ ایثار و شهادت موجب تحول در این مسیر است، اظهار کرد: اعتقاد مردم به فرهنگ ایثار و شهادت رمز پیروزی در جنگ تحمیلی هشت‌ساله بود.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس خواستار دیدار مدیران با خانواده شهدا و ایثارگران شد و افزود: امسال هم مانند سال گذشته دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام تصریح کرد: شهدا با تمام وجود و با علم و آگاهی مسیر پرافتخار شهادت را انتخاب کردند و ما هم باید با تبیین و تحلیل و روشنگری ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در لحاظ کردن یک درصد اعتبارات به فرهنگ ایثار و شهادت و استخدام و به‌کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران اهتمام داشته باشند چرا که این خانواده‌ها حق زیادی بر گردن مدیران و کشور دارند.

وی تاکید کرد: باید در جامعه فرهنگ ایثار و شهادت را بر مبنای واقعیت روایت کنیم چرا که رمز پیروزی ما در جنگ هشت‌ساله و مقابله و دفاع در مقابل رژیم بعث عراق، فرهنگ ایثار و شهادت بود.

استاندار ایلام با بیان این‌که بیش از ۲۰۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس برای امنیت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند، افزود: باید همواره یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و فرهنگ و ایثار و شهادت بیت‌الغزل ما مدیران باشد.

منبع: imna-788356

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید