چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » سقوط جرثقیل منجر به مصدوم‌شدن یک شهروند شد

سقوط جرثقیل منجر به مصدوم‌شدن یک شهروند شد

کد خبر: 8474

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از سقوط جرثقیل در یکی از محلات این شهرستان خبرداد و گفت: این اتفاق منجر به مصدومیت یک شهروند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، موسی‌الرضا صفری صبح امروز - سه‌شنبه بیستم شهریور- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط یک دستگاه جرثقیل حین انتقال بار، پرسنل ایستگاه آتش‌نشانی شماره شش به محل حادثه واقع در بلوار صیادشیرازی پنجم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه بازوهای تلسکوپی دستگاه جرثقیل که باز شده بوده، روی سقف یک واحد مسکونی فرود آمد، افزود: پس از این اتفاق یک شهروند خانم ساکن همان منزل دچار مصدومیت شد که پس از حضور آتش‌نشانان در محل از منزل خارج و جهت اعزام به بیمارستان و انجام مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس در محل شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ادامه داد: آتش‌نشانان حاضر در محل پس از بررسی و با انجام موارد ایمنی و شناسایی و رفع مخاطرات حادثه اقدامات لازم جهت جابه‌جایی جرثقیل واژگون شده را انجام دادند.

وی همچنین از مصدومیت کارگر ساختمانی بر اثر سقوط خبر داد و گفت: ساعت ۱۲ روز یکشنبه هجدهم شهریور طی تماس تلفنی یک مورد حادثه سقوط یک کارگر ساختمانی به داخل منطقه گودبرداری شده به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی گرگان گزارش شد.

صفری ادامه داد: حادثه مذکور در ساختمان‌های در حال ساخت، نبش عدالت ۱۶ رخ داده بود و بلافاصله مأموران امدادی آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره یک و دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی در خاتمه یادآور شد: با تلاش آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه فرد حادثه‌دیده که به شدت آسیب‌دیده بود با تجهیزات امدادی روی بسکت حمل مصدوم فیکس شد و به محدوده امن منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

منبع: imna-788518

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید