چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ۷ هزار طرح آبرسانی در کشور اجرایی شد

۷ هزار طرح آبرسانی در کشور اجرایی شد

کد خبر: 8497

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اجرای ۷ هزار طرح آبرسانی در کشور، گفت: آبرسانی به بیش از ۸۰۰ روستا و شهر از این تعداد مربوط به استان کرمانشاه است که در بیش از ۳۹۰ روستا از آن اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار غلامرضا سلیمانی امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در آئین افتتاح و بهره‌برداری از آبرسانی به شهر سرمست و ۵ روستا در مسیر، اظهار کرد: در کشور ایران پهناور، بزرگ و وسیع امکانات فراوانی وجود دارد که با بسیج ظرفیت‌ها، متعهد و منسجم شدن همراه باروحیه جهادی و البته با مشارکت و حضور مردم می‌توانیم مشکلات را در مسیر حل قرار دهیم.

وی با اشاره به اجرای ۷ هزار طرح آبرسانی در کشور، افزود: آبرسانی به بیش از ۸۰۰ روستا و شهر از این تعداد مربوط به استان کرمانشاه است که در بیش از ۳۹۰ روستا از آن اجرایی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کرمانشاه به‌عنوان موفق‌ترین استان‌ها در جهاد آبرسانی و آبخیزداری یاد کرد و ادامه داد: بسیج مستضعفین، قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) و نیروی زمینی سپاه ظرفیت‌های خود را در این مسیر برای خدمت به مردم به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه کار و جهاد نباید به بهانه اعتبارات و منابع متوقف شود، گفت: بسیج سازندگی استان در حوزه اقتصاد مقاومتی طرح‌های دارد که با اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته و همراهی مردم و پشتیبانی دولت، پیگیری و شدت خواهد گرفت.

منبع: imna-788722

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید