چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تولید مستند ناگفته‌های دفاع مقدس توسط شهرداری بجنورد

تولید مستند ناگفته‌های دفاع مقدس توسط شهرداری بجنورد

کد خبر: 8521

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: مستند ناگفته‌های دفاع مقدس توسط شهرداری بجنورد در حال ساخت است و در هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از آغاز فضاسازی شهری طی هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: فضاسازی شهر متناسب با مفاهیم مقاومت و دفاع با طراحی و اجرای تابلوها، طراحی و نصب بنر و پوستر، برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه خیابانی انجام می‌شود.

وی افزود: تهیه مستندی از ناگفته‌های دفاع مقدس با حضور جانبازان و ایثارگران شهرداری در استودیوی تولید محتوای شهرداری و به تدوین همکاران شهرداری در حال اجرا بوده و بنا است در هفته دفاع مقدس در قالب فیلم کوتاه باز نشر شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد ادامه داد: در هفته دفاع مقدس نیز برنامه مهمانی لاله‌ها در گلزار شهدا و مصلای امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

موفق ساخت و نصب المان حجمی، برنامه پیاده‌روی عمومی، برنامه مهمانی لاله‌ها در گلزار مطهر شهدا و مصلای امام به صورت همزمان با برپایی نمایشگاه عکس، برنامه فرهنگی شب شعر و خاطره را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: چاپ و نصب بنر از تصاویر همکاران شهرداری و نصب تابلو در سر درب کوچه‌های به نام شهیدان از دیگر اقداماتی است که در دست اجرا داریم.

وی اضافه کرد: مشارکت در برگزاری رژه سی‌ویکم شهریور با تدارک فضاسازی جایگاه و محل رژه انجام می‌شود.

منبع: imna-788814

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید