چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » روز نکوداشت «شهرکیان» با هدف تجلیل از مفاخر برگزار می‌شود

روز نکوداشت «شهرکیان» با هدف تجلیل از مفاخر برگزار می‌شود

کد خبر: 8593

عضو شورای اسلامی شهرکیان گفت: «روز کیان» جمعه ۲۳ شهریورماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء راس ساعت ۱۹ با هدف تجلیل از مفاخر و بزرگان، برگزار می‌شود.

عبدالرسول ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: جشن هفدهمین نکوداشت «روز کیان» جمعه ۲۳ شهریورماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء رأس ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، همچنین از ساعت ۱۷ برنامه‌ای برای نوجوانان و خردسالان نیز اجرا می‌شود.

وی در این برنامه از ۸۰ نفر از بزرگان و نام‌آوران شهر کیان تجلیل می‌شود، ادامه داد: این جشن برای هفدهمین سال و با هدف تکریم از بزرگان، افتخار آفرین‌ها، تکریم خانواده ایثارگران و شهدا و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم این شهر برگزار می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهرکیان، تصریح کرد: برای اولین بار نمایشگاه توانمندی‌های شهرکیان در بخش صنایع دستی، گردشگری و ورزشی که عمدتاً توانمندی‌های زنان بوده در ۲۰ شهریور افتتاح شده و تا روز بزرگداشت، ادامه دارد.

ندیمی اضافه کرد: معمولاً این بزرگداشت جمعه هفته اول شهریور برگزار می‌شود، که با توجه به تقارن ماه محرم و صفر، این برنامه فردا _ جمعه ۲۳ شهریور_ برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهرکیان جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر و قدمتی حدود هفت هزار ساله دارد، این شهر در سه کیلومتری شهرکرد، مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: imna-789179

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید