چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » پایان اعتصاب و بازگشت به کار ۴۰۰ کارگر شهر بابک

پایان اعتصاب و بازگشت به کار ۴۰۰ کارگر شهر بابک

کد خبر: 8622

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از بازگشت به کار و پایان اعتصاب بیش از ۴۰۰ کارگر شرکت تناوب شهربابک با پیگیری و ورود دادستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، افشین طبخی با تأکید بر لزوم پیگیری حقوق کارگران و تحقق مطالبات قانونی آن‌ها، اظهار کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر مسئولان، حل‌وفصل مشکلات و دغدغه‌های جامعه کارگری بیش از بیش موردتوجه قرار گیرد.

وی افزود: در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۳، بیش از ۴۰۰ کارگر شرکت تناوب به دلیل عدم پرداخت حقوق خود اقدام به اعتصاب کردند که این اقدام موجب نگرانی و توجه عمومی به وضعیت معیشتی آن‌ها شد.

دادستان شهربابک اعلام کرد: در پی این وضعیت، جلسه‌ای با حضور اینجانب، نمایندگان کارگران و نماینده شرکت تناوب در دفتر دادستانی برگزار و مشکلات کارگران به طور جامع مورد بررسی قرار گرفت و نماینده شرکت تناوب توضیحات لازم را ارائه داد.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته و به منظور رفع فوری مشکل کارگران، توافقی انجام شد که بر اساس آن، مبلغی به عنوان علی‌الحساب واریز و مابقی وجه حقوق کارگران حداکثر ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف و پرداخت شود.

طبخی خاطرنشان کرد: خوشبختانه، با تلاش‌های دادستان و همکاری نماینده شرکت، اعتصاب کارگران به پایان رسید و کارگران به محل کار خود بازگشتند.

منبع: imna-789274

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید