چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » انتخاب اشخاص صرفاً سیاسی و فاقد کارآمد موجب دلسردی مردم است

انتخاب اشخاص صرفاً سیاسی و فاقد کارآمد موجب دلسردی مردم است

کد خبر: 8739

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: انتخاب اشخاص صرفاً سیاسی و فاقد کارآمدی از هر جناح دارای آسیب و عملکرد آنها موجب دلسردی مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، رضا محمدیان امروز_ یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در یکصدوشصت‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در وزیران و مدیران انتصاب شده دولت فعلی از نخبگان اهالی فارس استفاده نشده است که این موضوع جای تأسف دارد و مردم شریف استان انتظار دارند در صورت قصد دولت در تغییر استاندار فعلی، شخصی مؤمن، متعهد، دارای سوابق درخشان و کارآمد و بومی برگزیده شود و همچنین در سایر گزینه‌های دولت نیز از مدیران کارآمد فارس استفاده شود.

وی افزود: بدیهی است انتخاب اشخاص صرفاً سیاسی و فاقد کارآمدی از هر جناح دارای آسیب و عملکرد آنها موجب دلسردی مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اگرچه انتقادات مختلفی به مسائل فرهنگی شهر شیراز و عملکرد کل سازمان‌ها وارد است، اما باید از مردم شریف شیراز، هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های دولتی خصوصاً استانداری، شهرداری، ارشاد، میراث، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات نیروی انتظامی، پلیس راهور، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و سایرین که در برپایی مراسم مذهبی ماه‌های محرم و صفر و اربعین حسینی و همچنین ایام جشن‌های ماه ربیع‌الاول دخیل و فعال بوده و هستند، تشکر کرد.

محمدیان خاطرنشان کرد: متأسفانه در شهر شیراز هر از چندی و مخصوصاً در نزدیکی ایام انتخابات برخی شروع به تخریب رقبا و مسئولین موجود کرده و به جای عنوان فعالیت‌ها و عناوین کارآمدی خود، با زیر سوال بردن کارهای اجرایی، سعی در خودنمایی دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شهرداری شیراز با پیگیری شورای ششم پس از چندین سال توقف عملیات‌های عمرانی کلان که متأسفانه در شورای سابق اتفاق افتاده است و با تعریف پروژه‌های مختلف عمرانی در نقاط مختلف شهر در ابعاد مختلف در حال توسعه زیرساخت‌های شهر زیبای شیراز است که قطعاً رضایتمندی مردم شریف را در پی دارد.

از تنش‌های زود هنگام انتخاباتی پرهیز شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: خاطرات یک سال فعالیت تبلیغاتی مدیریت شورا و شهرداری سابق پس از فعالیت‌های عمرانی کلان شورای چهارم که صرفاً صرف سخنرانی‌ها و نطق‌های تخریبی علیه شهردار و شورای چهارم شد فراموش نشده است و برادران عزیز شورای چهارم با نجابت سکوت کردند و در شورای ششم نیز اخلاق رعایت شد و هیچ‌گاه به عملکرد شورای سابق و مدیریت شهرداری که می‌توان به صورت سربسته به تعطیلی پروژه‌های عمرانی که نه فقط باعث چندین برابر شدن هزینه آنها شده، بلکه متأسفانه رشد عمرانی شهر دچار عقب ماندگی چند ساله از برنامه‌های مصوب قرار گرفت. لذا خاضعانه از تمام عزیزان سیاسی و غیرسیاسی و خبرنگاران محترم تقاضا دارم به خاطر مردم و شهر شیراز از کارهای غیر اخلاقی و ایجاد تنش‌های زود هنگام انتخاباتی پرهیز کنند.

محمدیان با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص اجرایی شدن تونل ملل اظهار کرد: بررسی انجام و مطالعه و تصویب پروژه مذکور، دارای سوابقی از سال ۹۱ در شورا و شهرداری است و نهایتاً در شورای ششم نیز پس از بررسی ضرورت‌ها و بیش از یک سال مطالعه جدید اجرای تونل ملل در تاریخ ۱۶/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ به تصویب شورا رسیده است.

وی افزود: از آنجایی که دروازه قرآن باید به دروازه گردشگری تبدیل شود و کمربندی فعلی اکبرآباد با تکمیل کمربندی جدید توسط وزارت راه که البته باید از فعالیت نداشتن جدی آن گلایه کرد، تبدیل به جاده داخلی خواهد شد و باید از ظرفیت اراضی اطراف شهرک رکن آباد برای توسعه شهری شهر شیراز استفاده کرد که تا حدودی توسعه طولی شهر کنترل شود. همچنین برای تخلیه بار ترافیکی میدان قصردشت و مباحث پدافند غیرعامل، خروج ترافیک به سمت محور اکبرآباد ضرورت دارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: دلایل متعدد فنی در جلسات مختلف کمیسیون عمران طی چندین جلسه بررسی شده و مطالعات زمین‌شناسی و زیست شناسی و ترافیکی و شهرسازی و سایر موارد لازم به صورت کامل صورت گرفته و علاوه بر شورا در کمیته تصویب طرح‌ها موضوع به تصویب رسیده است.

محمدیان تاکید کرد: معاونت عمرانی شهرداری می‌تواند کلیه دلایل فنی پروژه را ارائه کند و پاسخ کتبی و مستدل طی شدن روند قانونی و انجام مطالعات لازم برای معاونت عمرانی استانداری ارسال خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر صرفاً عملیات یک دهانه تونل برای خروج ترافیک از محور قصردشت به سمت اکبرآباد اجرا خواهد شد و اجرای تونل دوم پس از انتقال کمربندی و اثرسنجی ترافیکی آغاز می‌شود.

منبع: imna-790122

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید