چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اولین تفاهم‌نامه مشترک گردشگری دفاع مقدس خوزستان امضا شد

اولین تفاهم‌نامه مشترک گردشگری دفاع مقدس خوزستان امضا شد

کد خبر: 8801

اولین تفاهم‌نامه استانی گردشگری دفاع مقدس با عنوان گردشگری نور در قرارگاه جنوب غرب کربلا امضا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _دوشنبه بیست و ششم شهریور_ اولین تفاهم‌نامه استانی گردشگری دفاع مقدس با عنوان گردشگری نور امروز با حضور فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، شهردار اهواز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قرارگاه کربلا امضا شد.

سردار عبدالرضا مراد حاجتی در این جلسه به غفلت صورت گرفته از گردشگری جنگ در استان پرداخت و اظهار کرد: خوزستان مهمترین استان کشور در میزبانی از گردشگران دوران جنگ تحمیلی است.

وی افزود: نبود طرح جامع گردشگری جنگ در استان باعث شده تا نتوانیم از ظرفیت‌های بزرگ و میلیونی راهیان‌نور استفاده لازم را ببریم و مکان رخدادهای متعدد این حوزه را به جوانان امروز معرفی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در هفته دفاع مقدس آغاز تورهای گردشگری جنگ را از اهواز با جامعه دانش آموزی دختر شروع می‌کنیم و سپس این برنامه را به همه شهرها گسترش می‌دهیم.

در پایان این جلسه بر اجرای گردشگری جنگ با محوریت دانش‌آموزان دختر مدارس اهواز در هفته دفاع مقدس تاکید شد و مقرر گردید که اولین اردوی دانش آموزی در قرارگاه منطقه‌ای کربلا به عنوان مرکز فرماندهی جنگ برگزار شود.

منبع: imna-790533

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید