سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » خانواده‌ها شناخت خود را نسبت مواد مخدر به‌روز کنند

خانواده‌ها شناخت خود را نسبت مواد مخدر به‌روز کنند

کد خبر: 8815

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود شناخت و اطلاعات خود را نسبت به مواد مخدر و مخرب بودن این ماده به‌روز کنند.

دریافت 17 MB

هوشنگ مبارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولین مواد مخدر و بحث اعتیاد به مواد مخدر است.

وی گفت: شاید بعد از بحث فقر و بحث معیشت، دغدغه مردم و مسئولان بحث مواد مخدر است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: بعد از بحث اقدام مقابله‌ای که پلیس برای مبارزه با مواد مخدر انجام می‌دهد، نیاز به بعضی از اقداماتی است که خانواده‌ها باید با جدیت مدنظر داشته باشند و انجام دهند.

وی بیان کرد: در همین راستا بعضی از توصیه‌ها را به خانواده‌ها داریم که کمک کنند فرزندان خود را از قرار گرفتن در دام اعتیاد حفظ کنند.

مبارکی ادامه داد: اولین توصیه به خانواده‌ها بحث برقراری ارتباط صمیمی و دوستانه با فرزندان خود است تا علاقه‌مندی را در خانواده خود به وجود بیاورند و تفهیم کنند، آغوش گرم‌تر از خانواده دیگر در اذهان فرزند وجود نداشته باشد.

وی بحث بعدی را الگو بودن خانواده یا همان پدر و مادر را برای فرزندان نام برد و اظهار کرد: اگر پدر و مادری در یک خانواده معتاد باشند نباید این انتظار را داشته باشند که دارای یک بچه سالم باشند و خانواده اول باید خودشان رعایت کنند و در بحث عدم آلودگی به مواد مخدر خودشان الگو باشند که فرزندان خود را دچار مشکلاتی نبینند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: موضوع بعدی که باید مورد توجه خانواده واقع شود بحث شناخت از دوستان فرزندان خود است که بدانند فرزندان خود با چه کسانی ارتباط برقرار می‌کنند و چه دوستانی دارند.

وی گفت: خانواده‌ها ضمن داشتن شناخت از دوستان فرزندان خود، در رفت و آمدها دقت داشته باشند خصوصاً در به موقع به منزل آمدن فرزندان که باید همه را با دقت مد نظر داشته باشند.

مبارکی گفت: موضوع مهم دیگری که اکیداً به خانواده‌ها توصیه می‌شود این است که شناخت و اطلاعات خود را نسبت به مواد مخدر و مخرب بودن این ماده به‌روز کنند.

وی بیان داشت: بعضی از داروها وجود دارد که باعث اعتیاد جوانان و فرزندان ما می‌شود که خانواده‌ها می‌توانند با بالا بردن سطح آگاهی خود تلاش کنند هیچگاه فرزندان خود را در دام اعتیاد نبینند.

منبع: imna-790610

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید