سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » شناور شدن ساعات کاری ادارات کرمانشاه در دو هفته اول مهر

شناور شدن ساعات کاری ادارات کرمانشاه در دو هفته اول مهر

کد خبر: 8921

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه از شناور شدن ساعات کاری ادارات کرمانشاه در دو هفته اول مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی صفدری امروز - پنجشنبه بیست و نهم شهریور - در جمع خبرنگاران با اشاره به بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور برای شروع سال تحصیلی جدید گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی در دو هفته اول مهر ماه برای حمایت از خانواده، کاهش دغدغه والدین و تسهیل حضور دانش‌آموزان در مدارس در کلان‌شهر کرمانشاه شناور خواهد بود.

وی با بیان اینکه این بخشنامه شامل مراکز آموزشی، نظامی و خدمات‌رسان نیست افزود: ساعت آغاز کار شناور از ۷ تا ۹ صبح تعیین شده است و مدیران دستگاه‌ها برنامه‌ریزی کنند که با رعایت ساعت کاری روزانه کارکنان، خللی در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نشود.

معاون استاندار کرمانشاه گفت: هفته آینده سال تحصیلی جدید آغاز می‌شود و انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها با آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی و بازگشایی آرام مدارس همکاری داشته باشند.

صفدری بر ادامه برنامه‌ها و اقدامات تا پایان مسئولیت مدیران تأکید کرد و افزود: بودجه‌های عمرانی باید تا پایان این ماه تسویه شده و از حساب دستگاه‌های اجرایی خارج شود و مدیران تلاش کنند تا امسال هم مثل سال گذشته برگشت بودجه نداشته باشیم.

منبع: imna-791553

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید