چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » مراسم رژه نیروهای مسلح در قم برگزار شد + فیلم

مراسم رژه نیروهای مسلح در قم برگزار شد + فیلم

کد خبر: 9028

مراسم رژه نیروهای مسلح قم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور امروز _ شنبه سی و یکم شهریور_ در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی نیروهای مسلح استان قم با رژه در مجاورت مسجد مقدس جمکران توان رزمی، آمادگی دفاعی و دستاوردهای نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم و دیگر مسئولان لشکری و کشوری در رژه اقتدار نیروهای مسلح استان قم حضور داشتند.

سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه استان قم در این مراسم با اشاره به برپایی نمایشگاه یاد یاران در ایام هفته دفاع مقدس در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم گفت: به بهانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده تا یاد و نام شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را زنده نگه داریم.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت است که امروز کشور را از بلایای بسیاری ایمن نگه داشته است و حرکت در مسیر زنده نگه داشتن این فرهنگ، بهترین خدمت به کشور، نظام و مردم است.

به گزارش ایمنا، برای برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح دستگاه‌های مختلف نظامی، انتظامی و خدماتی در قم فعالیت داشتند از جمله شهرداری که با اجرای خط کشی‌ها، ساخت جایگاه، نظافت مسیر، مسدودسازی مسیرهای اطراف و اقدامات خدماتی در این مراسم بزرگ مشارکت دارد.

منبع: imna-792061

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید