سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » استقرار ۱۲۰ تیم پلیس راهور کردستان در روزهای آغازین بازگشایی مدارس

استقرار ۱۲۰ تیم پلیس راهور کردستان در روزهای آغازین بازگشایی مدارس

کد خبر: 9041

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: پلیس راهور ضمن پوشش ترافیکی صبحگاهی تمام مسیرهای پرتردد دانش‌آموزی، ۱۲۰ گشت خودرویی و پیاده را اوایل صبح در مسیرهای پرتردد به کارگیری می‌کند و نسبت به روان‌سازی اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی پلیس راهور کردستان، رضا همتی‌زاده اظهار کرد: برخی والدین برای جابجایی فرزندان خود در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس از خودروهای شخصی استفاده می‌کنند که این امر در ساعات شروع و پایان مدارس باعث ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود.

وی افزود: از مأموریت‌های مهم پلیس راهور، مربوط به روزهای آغازین مهر است که با توجه به ساماندهی نشدن سرویس مدارس و انتقال دانش آموزان به مدارس توسط خانواده‌ها، شاهد افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در سطح معابر شهری خواهیم بود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان ادامه داد: پلیس راهور ضمن پوشش ترافیکی صبحگاهی تمامی مسیرهای پرتردد دانش آموزی، ۱۲۰ گشت خودرویی و پاس پیاده در اوایل صبح در مسیرهای پرتردد بکارگیری و نسبت به روان‌سازی اقدام خواهد کرد.

همتی‌زاده خاطرنشان کرد: پلیس راهور از والدین تقاضا دارد در ایام آغاز سال تحصیلی جدید با برنامه‌ریزی مناسب، کمی زودتر از منزل خارج شده تا با عجله و شتاب بی مورد، زمینه ساز حوادث رانندگی نبوده و از توقف‌های دوبله مقابل مدارس خودداری و در انتخاب جای پارک خودرو دقت کنند تا ایجاد مزاحمت برای سایر رانندگان نداشته باشند و خللی در تردد ایجاد نکنند.

منبع: imna-792192

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید