سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ظرفیت آب آشامیدنی کرمانشاه افزایش یافت

ظرفیت آب آشامیدنی کرمانشاه افزایش یافت

کد خبر: 9071

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: با تعویض الکتروپمپ ۴حلقه چاه در شهرک‌های شهید رجائی، معلم، کارمندان و زمزم، دبی این چاه‌ها در مجموع ۵۹ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _یکشنبه یکم مهر_ به خبرنگاران اظهار کرد: با تعویض الکتروپمپ ۴ حلقه چاه در شهرک‌های شهید رجایی، معلم، کارمندان و زمزم، دبی این چاه‌ها در مجموع ۵۹ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

وقی افزود: با انجام این عملیات، دبی چاه شهید رجایی از پنج به ۲۰ لیتر، چاه شهرک معلم از هشت به ۲۰ لیتر، چاه کارمندان از ۱۳ به ۳۵ لیتر و چاه زمزم از سه لیتر به ۱۳ لیتر در ثانیه رسید که در مجموع توان آب‌دهی این چاه‌ها ۵۹ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

وی افزود: با تعویض لوله‌های پوسیده این چاه‌ها از هدررفت مقادیر زیادی آب نیز جلوگیری شد.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه در ادامه، از راه‌اندازی علمک آب شرب «سراب قنبر» خبر داد و گفت: با توجه به نیاز و تصمیمات گرفته شده، به‌منظور آبرسانی سیار، نصب و راه‌اندازی این علمک در سریع‌ترین زمان ممکن انجام گرفت.

وی در پایان، از مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه شکستگی لوله و حوادث در حوزه آب و فاضلاب با مرکز ارتباطات مردمی به شماره ۱۲۲ تماس بگیرند.

منبع: imna-792511

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید