سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » ایمان و اخلاص، رمز موفقیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس بود

ایمان و اخلاص، رمز موفقیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس بود

کد خبر: 9113

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه ایمان و اخلاص رمز موفقیت مردم ایران در دوران دفاع مقدس بود، گفت: هفته دفاع‌مقدس یادآور وحدت‌کلمه مردم ایران و رشادت رزمندگان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز_ دوشنبه دوم مهر_ با حضور بر سر مزار شهید گمنام، در آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: جوانان این مرزوبوم با وحدت مثال‌زدنی در جنگ تحمیلی که علیه کشور آغاز شد، پیروز شدند و با وجود حمایت تسلیحاتی بیش از ۴۰ کشور از رژیم بعثی، ایمان و اخلاص دلاورمردان ایران بر تجهیزات و تسلیحات و تکنولوژی‌های پیشرفته جبهه استکبار فائق آمد و موجب پیروزی جبهه حق بر باطل شد.

وی افزود: مردم مکتبی جمهوری اسلامی ایران با تاسی از فرهنگ عاشورا، همواره پاسدار خون شهدا و ایثارگران هستند و همیشه با آمادگی کامل در مقابل هرگونه تعرض دشمن با اقتدار تمام ایستادگی می‌کنند.

استاندار ایلام تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در آن شرایط سخت به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و نهضت بزرگ دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام را برپا کردند و با کمک سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی در مقابل هجوم رژیم بعث، جانانه ایستادند و در نهایت پیروز این جنگ نابرابر، جمهوری اسلامی ایران بود.

یهرام‌نیا هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار، اخلاص و وحدت بین همه مردم ایران دانست و گفت: مردم ایران اسلامی همواره در مقابل جبهه استکبار ایستادگی کردند و امروز هم از جبهه مقاومت و مردم غزه حمایت می‌کنیم.

استاندار ایلام ادامه داد: هفته دفاع مقدس به عنوان نماد ایران اسلامی و سند پرافتخار همیشه زنده در تاریخ این مرزوبوم ماندگار شد.

بهرام‌نیا اضافه کرد: به امام شهدا درود می‌فرستیم و هم‌قسم می‌شویم که راه شهدا ادامه دارد، کفر و حقانیت همیشه در مقابل هم بودند و این نماد تا قیام امام زمان (عج) وجود دارد امروز یزید زمان اسرائیل است و مقابله با این رژیم منحوس تا نابودی کامل ادامه دارد.

وی جنایات امروز رژیم صهیونیستی را به‌مثابه جنایات مغولان تشبیه کرد و گفت: امروز تاریخ در حال تکرار است و شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی روزانه در حال کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان و مردم بی‌دفاع غزه است.

منبع: imna-792757

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید