سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » افزایش ۱۳ درصدی تردد در استان یزد

افزایش ۱۳ درصدی تردد در استان یزد

کد خبر: 9139

رئیس مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ثبت بیش از ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد برای استان یزد در شهریور ماه از افزایش ۱۳ درصدی تردد در محورهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، حسین عقدایی اظهار کرد: بیش از ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مورد تردد خودروهای سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان طی یک ماه اخیر ثبت شده است.

وی افزود: تردد بین استانی در شهریور ۱۴۰۳ نسبت به ماه گذشته (مرداد) ۱۳ درصد و نسبت به شهریورماه سال ۱۴۰۲، دو درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد خاطرنشان کرد: محورهای کمربندی زارچ – یزد، یزد – مهریز و یزد – تفت بیشترین تردد در شهریورماه را به خود اختصاص داده‌اند.

عقدایی در رابطه با مقاصد پلاک‌های مشاهده شده استان در کشور عنوان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، فارس و کرمان بیشترین سهم مقاصد سفر را در استان یزد داشته‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شهریور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد سهم وسایل نقلیه غیربومی در استان کاهش داشته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان یزد در رابطه با سرعت متوسط خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان در شهریور ۱۴۰۳ عنوان کرد: متوسط سرعت ۷۷ کیلومتر بوده که در محورهای مهریز - یزد و تفت - ده بالا و منشاد - مهریز بالاترین سرعت به ثبت رسیده است.

منبع: imna-792893

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید