چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » سامانه بارشی عصر فردا وارد گیلان می‌شود

سامانه بارشی عصر فردا وارد گیلان می‌شود

کد خبر: 9143

مدیرکل هواشناسی گیلان از ورود سامانه بارشی از عصر فردا به استان خبرداد و گفت: شرایط برای ابرناکی و مه‌آلودشدن هوا، کاهش دما، وزش باد(پاره‌ای نقاط موقتی شدید) بعضی ساعت‌ها بارندگی (برخی مناطق رگباری‌وشدید، به‌ویژه چهارشنبه موقتی خیلی شدید)، رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ تا پنج‌شنبه فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد دادرس امشب_دوشنبه دوم مهر_ اظهار کرد: امروز دیلمان در ارتفاعات سیاهکل با ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و اسب‌وونی در ارتفاعات تالش با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقاط گیلان بودند و دمای هوای رشت بین ۱۸ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

وی افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی پایدار تا ظهر فردا (سه‌شنبه) در منطقه است، بنابراین طی این مدت غالباً آسمانی صاف تا نیمه‌ابری، وزش باد (گاهی جنوبی، پاره‌ای نقاط شدید) و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان خاطرنشان کرد: تا ۲۴ ساعت آینده، با توجه به فعالیت کانون‌های گردوخاک در اطراف منطقه، احتمال گسیل آن به استان دور از انتظار نیست. د

دادرس تصریح کرد: از عصر فردا (سه شنبه) با ورود توده خنک و ناپایدار به منطقه و شمالی شدن جریانات، شرایط برای ابرناکی و مه‌آلود شدن هوا، کاهش دما، وزش باد (پاره‌ای نقاط موقتی شدید) بعضی ساعت‌ها بارندگی (برخی مناطق رگباری و شدید، به‌ویژه طی چهارشنبه موقتی خیلی شدید)، رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ تا پنج‌شنبه فراهم می‌شود.

وی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی بارش‌ها در روز چهارشنبه شدید خواهد بود و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه دریای خزر فردا با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر برای فعالیت‌های دریایی با احتیاط مناسب است، افزود: روز چهارشنبه دریا با ارتفاع موج یک‌متر برای شنا و فعالیت‌های دریایی و گردشگری نامناسب خواهد بود.

منبع: imna-792917

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید