سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » بازرس کل استان فارس از پروژه زیر گذر گویم بازدید کرد

بازرس کل استان فارس از پروژه زیر گذر گویم بازدید کرد

کد خبر: 9149

بازرس کل استان فارس گفت: به منظور نظارت بر اجرای کار انجام شده و فرآیند پیشبرد کیفی پروژه، بازدید از پروژه زیر گذر گویم در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، کاظم اکرمی در بازدید از پروژه زیر گذر گویم اظهار کرد: با توجه به مشخصات پروژه که ۲ هزار متر است و یک هزار و ۹۰۵ متر طول دارد این حجم از خاکبرداری و بتن‌ریزی کار بسیار سختی است.

وی افزود: نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین وظیفه اصلی سازمان بازرسی کل کشور است که بازدید از این پروژه به منظور نظارت بر اجرای کار انجام شد تا پیشبرد کیفی پروژه به درستی به سر انجام برسد و کار در زمان بندی تعیین شده به اتمام برسد.

رئیس سازمان بازرسی استان فارس تصریح کرد: با توجه به اجرای پروژه در این منطقه شهروندان و کسبه به جهت تردد با مشکلاتی مواجه بوده و در سختی به سر می‌برند. لذا هر چه سریع‌تر کار به سرانجام برسد این اقدام به نفع آنها بوده و مشکلات تردد زودتر پایان می‌یابد.

اکرمی خاطر نشان کرد: این قول داده شده است تا اتمام پروژه در بهمن ماه صورت گیرد و این پیگیری از سوی بازرسی استان در دستور کار است تا این وعده محقق شود و بتوان در روز ۲۲ بهمن افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی همچنین در این بازدید بابت اجرای زمان‌بر کار در این محور و مشکلات به وجود آمده در تردد عذرخواهی کرد.

اجرای زیرگذر گویم با هدف ایمن سازی ۳ مسیر

در این بازدید همچنین رضا محمدیان عضو شورای شیراز در سخنانی اظهار کرد: این پروژه نمونه بارز” می‌شود و می‌توانیم” است و از نظر فنی و اجرایی و اقتصادی پروژه‌ای بود که در شورای چهارم به دنبال اجرای آن بودیم.

وی افزود: این گزینه پیشنهاد شد که زیر گذر از دوکوهک احداث شود اما به دلیل عارضه‌های ایجاد شده این موضوع محقق نشد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: در باز طراحی صورت گرفته در اجرای این پروژه مقرر شد به صورت نیمه مسقف اجرا شود و عرض معبر به ۶۰ متر کاهش یابد.

محمدیان خاطر نشان کرد: اگر مدیران اجرایی که صرفاً بهانه‌های کاری می‌آورند که نمی‌توان کار را انجام داد و کار انجام نمی‌شود اما با فکر مهندسی و اقتصادی می‌توان راه حل پیدا کرد و مصداق بارز این کار اجرای چنین پروژه‌ای است.

وی ابراز امیدواری کرد: از ابتدای پل معالی‌آباد تا گویم تعداد ۸۰۰ هزار نفر سکونت دارند و این راه کفایت این جمعیت را نداشت و با توجه به افتتاح فاز اول بزرگراه شهید آیت الله رئیسی و شروع عملیات فاز دوم، ادامه عملیات مسیر بزرگراه آرین به سمت قطعه آزاد راه در بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری شیراز در مراسم دومین کنگره ملی سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس کلنگ زنی می‌شود و این ۳ مسیر ترافیک این محور را به سمت شهر روان تر و ایمن تر خواهد کرد.

منبع: imna-792923

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید