سه شنبه، 3 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » دماوند میزبان ایرانگردان و جهانگردان در روز جهانی گردشگری

دماوند میزبان ایرانگردان و جهانگردان در روز جهانی گردشگری

کد خبر: 9180

شهردار دماوند از برگزاری برنامه‌های ویژه به مناسبت روز جهانی گردشگری و روز ملی دماوند خبر داد و گفت: این رویداد با همکاری گروه کمپر و کاروان‌داران ایران برنامه‌ریزی شده و شامل چندین بخش مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی رضایی‌مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای پنجم و ششم مهر، یک کمپ یک‌روزه و یک‌شبه در کمپ ساید دماوند، روبروی ایستگاه آتش‌نشانی و مرکز خرید دماوند سنتر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کمپ با حضور پیشکسوتان ایرانگردی و جهانگردی کشور همراه خواهد بود که تجربیات ارزشمندی را با شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند.

شهردار دماوند ادامه داد: همچنین همایش روز ملی دماوند در تاریخ ششم مهر در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دماوند برگزار خواهد شد.

رضایی‌مهر با بیان اینکه این برنامه‌ها با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر دماوند انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه‌ها، رژه کمپرها و کاروان‌ها از کمپ ساید به سمت دانشگاه انجام می‌شود که جلوه‌ای زیبا از همبستگی جامعه گردشگری را به نمایش می‌گذارد.

وی به هدف از تلفیق این دو رویداد اشاره کرده و گفت: به دلیل شرایط خاص و تلاش‌هایی که صورت گرفت، تصمیم گرفتیم مراسم روز ملی دماوند را همزمان با روز جهانی گردشگری برگزار کنیم تا بتوانیم نگاه تازه‌ای به فضاهای گردشگری دماوند ارائه دهیم و ظرفیت‌های این منطقه را به نمایش بگذاریم.

شهردار دماوند بیان کرد: این برنامه رایگان و بازدید برای هم‌وطنان و همشهریان عزیز آزاد است و همچنین اساتید و متخصصان این حوزه در خدمت حضار خواهند بود تا تجربه‌ای متفاوت از گردشگری را به اشتراک بگذارند.

رضایی‌مهر در پایان خاطرنشان کرد: این رویداد با هدف تقویت نگرش به ظرفیت‌های گردشگری دماوند و معرفی این منطقه به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم کشور برگزار می‌شود و امیدواریم که این روند در آینده نیز ادامه یابد.

منبع: imna-793190

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید