چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان ناوگان تاکسی قزوین

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان ناوگان تاکسی قزوین

کد خبر: 9215

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای تعمیرات خودرو به رانندگان ناوگان تاکسی این شهر خبر داد.

علی فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه برای تعمیرات خودرو به رانندگان ناوگان تاکسی این شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به استهلاک بالا و هزینه‌های سنگین تعمیر و نگهداری خودرو و مراجعات متعدد جهت درخواست وام تعمیرات بازسازی و ضروری در راستای تامین رفاه رانندگان و حمایت از آنان اعضای شورا با لایحه شهرداری درباره اعطای تسهیلات موافقت کردند.

وی درباره جزئیات این مصوبه افزود: به منظور تامین بخشی از هزینه های تعمیرناوگان تاکسی پرداخت وام قرض الحسنه با بازپرداخت ۳۶ ماهه در قالب تعمیرات مجموعاً به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و ضروری به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه دست ما برای تأیید لوایح در راستای حمایت از رانندگان تاکسی در صحن شورا بالا است، اضافه کرد: در ادامه مسیر نیز می‌توانیم برای افزایش رفاه حال رانندگان تاکسی تسهیلات قرض الحسنه با عناوین محتلف از قبیل ازدواج فرزند و یا فرزندآوری را هم درنظر بگیریم.

فرمانی تصریح کرد: واگذاری و بهره‌برداری از جایگاه‌های سی‌ان‌جی تحت اختیار سازمان تاکسیرانی شهرداری با اخذ قیمت کارشناسی و واگذاری معاینه فنی خودروی شهیدمحمدعلی رجایی واقع در بلوار جمهوری اسلامی از طریق تشریفات قانونی مزایده از دیگر مصوبات اخیر ما برای کمک به رانندگان تاکسی این شهر بوده است.

منبع: imna-793506

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید