چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » محورهای فرخشهر به شهرکرد و سورشجان به شهرکرد پرترددترین محورهای چهارمحال‌وبختیاری

محورهای فرخشهر به شهرکرد و سورشجان به شهرکرد پرترددترین محورهای چهارمحال‌وبختیاری

کد خبر: 9223

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری گفت:کل ترددهای استان در شش ماه ابتدایی سال‌جاری ۳۹ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۵۹۰ تردد بوده و محورهای فرخشهر به شهرکرد و بلعکس و سورشجان به شهرکرد با میانگین سرعت ۷۸/۶ پر ترددترین محورهای استان بوده‌اند.

لاله اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری ترددهای ورودی به استان هفت میلیون و ۶۹۵ هزار و ۲۲ تردد و ترددهای خروجی از استان هفت میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۵۳ تردد بوده است.

وی افزود: درصد تغییرات ترددها نسبت به مشابه ورودی در سال قبل ۰/۸ درصد کاهش یافته و ترددهای خروجی سه درصد افزایش یافته، همچنین تابستان پر ترددترین فصل گذشته بوده‌است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به آمار دریافتی از سامانه‌های هوشمند استان گفت: کل ترددهای استان در شش ماه ابتدایی سال جاری ۳۹ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۵۹۰ تردد بوده و محورهای فرخشهر به شهرکرد و بلعکس و سورشجان به شهرکرد با میانگین سرعت ۷۸/۶ پر ترددترین محورهای استان بوده‌اند.

اشرفی با اشاره به آغاز فصول سرما، تصریح کرد: در موارد بحرانی مانند سیل و یخبندان، نظارت جاده‌ای و دوربین‌های نظارتی آنلاین هستند و به محض مشاهده بارندگی یا لغزندگی در جاده به واحد و مسئول مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: imna-793565

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید