پنج شنبه، 5 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » دفاع علمی، استمرار دفاع مقدس است

دفاع علمی، استمرار دفاع مقدس است

کد خبر: 9240

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: دفاع با قلم، کمتر از دفاع با ابزار جنگی نیست و باید بدانیم دفاع علمی استمرار دفاع مقدس است که می‌تواند دفاع مقدس را تداوم بخشیده و پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ اقتدار بسیج با حضور نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش، هادی بغدادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین، اعضای شورای معاونین اداره کل و مدیران نواحی یک و دو شهرستان قزوین و البرز امشب _چهارشنبه چهارم مهر_ در سالن جلسات شهیدقدرت‌اله چگینی واقع در ساختمان شماره یک اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.

هادی بغدادی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در این جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار کرد: دفاع با قلم کمتر از دفاع با ابزار جنگی نیست و باید بدانیم دفاع علمی استمرار دفاع مقدس است که می‌تواند دفاع مقدس را تداوم بخشیده و پیش ببرد.

وی با بیان اینکه رشد علمی پیش‌برنده و اقتدارآفرین است، افزود: این رشد علمی چه در حوزه موشکی، هسته‌ای و چه در زمینه‌های دیگر تولید قدرت و بازدارندگی می‌کند و به همین خاطر حق نداریم از پیشرفت علمی دست بکشیم.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) با اشاره به برپایی همایش بزرگ اقتدار بسیج ادامه داد: رزمایش‌ها معمولاً خاصیت پیشگیرانه و بازدارنده دارد و بسیجیان عزیز و مقتدر استان در این همایش بزرگ آمادگی و اقتدار خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اهمیت قدرت‌نمایی در برابر دشمنان گفت: در تمام دنیا قدرت‌نمایی و رجزخوانی مرسوم است و در طول تاریخ در جنگ‌ها اجرا می‌شده و نقش تبلیغاتی مؤثر داشته است.

وی تصریح کرد: کشور ما با وجود نهاد مقدس بسیج از یک ظرفیت عظیم نمایش قدرت برخوردار است که باید در زمان‌های مقتضی به منصه ظهور برسد. با توجه به شرایط منطقه هم‌اکنون نیاز به یک نمایش اقتدار داریم که این موضوع در قالب همایش بزرگ اقتدار بسیج انجام خواهد شد.

منبع: imna-793651

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید