جمعه، 6 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » تجهیز ۹۳ درصدی چاه‌های صنعتی شهرستان اشکذر به کنتور هوشمند

تجهیز ۹۳ درصدی چاه‌های صنعتی شهرستان اشکذر به کنتور هوشمند

کد خبر: 9332

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد از تجهیز ۹۳ درصدی چاه های صنعتی به کنتور هوشمند در شهرستان اشکذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان اشکذر که در راستای رویداد آبی این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان اشکذر در نصب کنتور بر روی چاه های صنعتی در استان پیشتاز است، اظهار کرد: ۹۳ درصد از چاه‌های صنعتی و ۱۰۰ درصد از چاه های کشاورزی این شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شدند.

وی با بیان اینکه تمامی چاه های استان یزد تا پایان سال به کنتور هوشمند آب و برق مجهز می شوند، افزود: از ۴۶ حلقه چاه صنعتی این شهرستان، تعداد ۴۲ حلقه چاه به کنتور هوشمند مجهز هستند و ۴ حلقه چاه باقی مانده تا پایان سال به کنتور هوشمند مجهز هستند.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با بیان اینکه ۵۰ میلیون و ۳۴۰ هزار متر مکعب آب از مجموع چاه چشمه و قنات این شهرستان برداشت می‌شود، گفت: ۴۹ میلیون و ۵۲۰ هزار متر مکعب آن از طریق چاه ها، ۱۵۰ هزار متر مکعب از طریق چشمه ها و ۶۷۰ هزار متر مکعب آب از قنات های این شهرستان برداشت می‌شود.

همچنین در پایان این نشست از زحمات سه ساله مجید زارع بیدکی در سمت رئیس اداره منابع آب شهرستان های یزد و اشکذر و زارچ تقدیر شد و محمد زارع اقبال‌آبادی به عنوان رئیس جدید اداره منابع آب این شهرستان‌ها منصوب شد.

در حاشیه این نشست، مدیرعامل و معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با محمد جواد زارع بیدکی دادستان شهرستان اشکذر دیدار و گفتگو کردند.

منبع: imna-794198

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید