شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » عملکرد مورایس فاجعه‌بار است

عملکرد مورایس فاجعه‌بار است

کد خبر: 9362

کارشناس فوتبال گفت: نمی‌دانم چرا مدیران باشگاه با جدایی این سرمربی مخالفت کردند تا این سرمربی با در اختیار داشتن هزینه و مهره‌ مناسب نتایجی کسب کند که فاجعه بار است.

مجتبی توتونی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص عملکرد مورایس در سپاهان و جدایی احتمالی وی از این تیم اظهار کرد: مورایس از جای خود تکان نخواهد خورد، از همان ابتدا که این سرمربی هدایت سپاهان را در دست گرفت به دلیل اینکه در کنار سرمربیان بزرگی همچون مورینیو کار کرده بود به عملکرد وی امیدوار بودم، اما پس از گذشت ۱۰ هفته از وی ناامید شدم و این موضوع پس از سه سال همچنان ادامه دارد.

وی درباره نتایج کسب شده توسط مورایس افزود: مربیان ایرانی که از جنس سپاهان هستند این توانایی را داشتند نتایجی به مراتب بهتر از نتایج مورایس کسب کنند، اما به رغم نشان دادن شایستگی‌های خود باید در خانه بنشینند.

کارشناس فوتبال با اشاره به مخالفت مدیران سپاهان با جدایی مورایس از سپاهان در ابتدای فصل تصریح کرد: مورایس در این فصل قصد جدایی داشت و این موقعیت بهترین فرصت برای جدایی وی از سپاهان بود، اما نمی‌دانم چرا مدیران باشگاه با جدایی این سرمربی مخالفت کردند تا این سرمربی با در اختیار داشتن هزینه و مهره‌ مناسب نتایجی کسب کند که فاجعه بار است.

توتونی درباره اخباری که پیرامون حضور وی به جای مورایس در سپاهان به گوش می‌رسد ادامه داد: در خصوص جانشینی مورایس از طرف باشگاه سپاهان صحبتی با من نشده است و این خبر را تکذیب می‌کنم.

به گزارش ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر شب گذشته دو تیم سپاهان و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفند و جدال آن‌ها با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید، شکست طلایی پوشان برابر نماینده تبریز، اعتراض هواداران و پیشکسوتان این تیم را به همراه داشت و عده‌ای نیز خواهان جدایی مورایس از سپاهان شدند.

این در حالی است که سرمربی طلایی پوشان در ابتدای فصل ساز جدایی خود از این تیم را کوک کرده بود، اما مدیران باشگاه با جدایی وی مخالفت کردند و پس از تساوی در شهرآورد اصفهان نیز اخباری درباره جانشینی مجتبی توتونی به جای وی به گوش می‌رسید که البته تا این لحظه به نظر می‌رسد سپاهان به کار خود با مورایس ادامه خواهد داد.

منبع: imna-794388

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید