شنبه، 7 مهر 1403
ایده خبر » اقتصادی » ترامپ برای گوگل شاخ و شانه کشید

ترامپ برای گوگل شاخ و شانه کشید

کد خبر: 9377

دونالد ترامپ اعلام کرد اگر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود، گوگل را که «داستان‌های بدی را درباره او نمایش داده است»، مجازات خواهد کرد.

به گزارش بازار، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواه انتخابات پنجم نوامبر، در پستی در شبکه اجتماعی «تروث سوشال»، بدون اینکه مدرکی برای ادعاهای خود ارائه کند، گوگل را به مجازات تهدید کرد و نوشت: «مشخص شده است گوگل به شکل غیرقانونی، از سیستمی استفاده می‌کند که تنها داستان‌های بد را درباره دونالد جی ترامپ نمایش می‌دهد که برخی از آنها برای این هدف ساخته شده‌اند و در عین حال، فقط داستان‌های خوب را درباره کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری نشان می‌دهد».

ترامپ گفت: «این فعالیت غیرقانونی است و امیدوار است وزارت دادگستری آمریکا، کوگل را برای چنین مداخله آشکاری در انتخابات، مجازات کند. اگر چنین نباشد، وقتی در انتخابات پیروز شدم و رئیس جمهور آمریکا شدم، خواستار مجازات حداکثری بر اساس قوانین کشورمان خواهم شد».

طبق گزارش واشنگتن پست، ترامپ در سال ۲۰۱۹ هم ادعاهای مشابهی را درباره گوگل مطرح کرده بود. وی در شبکه اجتماعی «ایکس» که در آن زمان با نام «توییتر» شناخته می‌شد، مدعی شده بود گوگل در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، داستان‌های خبری منفی را درباره او برجسته کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، با این حال، در هفته‌های اخیر، بعضی از حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا، این اتهامات را مجددا مطرح کرده اند. ایلان ماسک، میلیاردر طرفدار ترامپ، در ژوئیه، چند روز پس از ترور نافرجام رئیس جمهور سابق، در پستی در «ایکس»، گوگل را متهم کرد یک ممنوعیت جست و جو را برای ترامپ اعمال کرده است.

منبع: tahlilbazaar-305523

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید