یکشنبه، 8 مهر 1403
ایده خبر » اقتصادی » سامانه پایش تصویری اماکن صنفی ایجاد شد

سامانه پایش تصویری اماکن صنفی ایجاد شد

کد خبر: 9393

سامانه پایش تصویری اماکن با همکاری متخصصان داخلی، درگاه ملی مجوز های کشور و طبق استانداردهای ملی و دستورالعمل های ابلاغی نهادهای مربوطه ایجاد شد.

به گزارش بازار از اتاق اصناف، سامانه پایش تصویری اماکن (سپتام) با بهره گیری از آخرین فناوری های روز دنیا، طبق استانداردهای بین المللی و ملی ایجاد شده است و در آن تمام تجهیزات سیستم‌های نظارت تصویری امکان صنفی و عمومی مورد پایش و بررسی می شود تا استاندارد گواهی پایش تصویری دریافت کنند.

این استانداردسازی به این معنا است که تمامی تجهیزات مورد استفاده در سیستم‌های نظارت تصویری تحت بررسی دقیق قرار می گیرند و تجهیزات باکیفیت و استاندارد گواهی پایش تصویری دریافت می کنند یا اصلاح می شوند.

بررسی به تجهیزات محدود نمی شود، بلکه جانمایی، نصب و زیرساخت های پایش تصویری نیز مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

این امر باعث می شود تا صاحبان کسب وکار بتوانند با اطمینان خاطر از سامانه نظارت تصویری،از امنیت سرمایه گذاری خود اطمینان حاصل کنند.

سامانه سپتام از سه منظر موجب اطمینان عملکرد صحیح سامانه نظارت تصویری می شود. تمامی نقاط حساس محل کسب وکار مشتری تحت نظر قرار می گیرد و خطر وقوع جرایم و سرقت ها به حداقل می رسد.

زیرساخت مناسب برق و انتقال داده که کارشناس سپتام به درستی آن را بررسی می کند، در بیش از ۷۰% موارد از عدم عملکرد سامانه نظارت تصویری جلوگیری می کند.

تجهیزات بدون کیفیت در مواقع اضطراری که باید کارکنند خصوصاً مواقعی که تحرک زیاد است از کار باز می مانند، در این سامانه بانک اطلاعاتی تجهیزات با کیفیت مناسب محل متقاضی را معرفی می کند و از نصب تجهیزات باکیفیت اطمینان حال می نماید.

به بیان دیگر در این سامانه جانمایی، بستر و کیفیت تجهیزات مناسب را ارزیابی می کند. سرعت و سهولت در گواهی سامانه سپتام با ساده سازی فرآیند صدور گواهی پایش تصویری با بهره برداری از اتوماسیون و هوش مصنوعی، توان تخصصی آزمایشگاه های تجهیزات نظارت تصویری و جمع آوری داده حضوری توسط کارشناسان متخصص آموزش دیده و مجرب، زمان کارشناسی را به حداقل رسانده و در کمتر از ۴۸ ساعت به شما امکان میدهد از نتیجه مطلع شوید و گواهی متناسب دریافت نمایید.

با استفاده از تجهیزات استاندارد و بهینه سازی مصرف انرژی، هزینه های نگهداری سیستم نظارتی کاهش می یابد و در بلندمدت صرفه جویی قابل توجهی به همراه خواهد داشت

قابلیت های تحلیل تصاویر و گزارش دهی هوشمند توسط کارشناسان سامانه به اصناف کمک می کند تا از کسب وکار خود بهتر مراقبت کنید.

با توجه به اهمیت امنیت و کیفیت در این حوزه، به بررسی دقیق خدمات ارائه شده توسط تمامی اپراتورهای فعال، از جمله مخابرات ایران به عنوان اولین اپراتور ارایه کننده «خدمت نظارت تصویری به عنوان خدمت جامع»، می پردازد.

منبع: tahlilbazaar-305566

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید