دوشنبه، 9 مهر 1403
ایده خبر » اقتصادی » شاخص عملکرد مدیریت‌ها مسئله تولید نفت است

شاخص عملکرد مدیریت‌ها مسئله تولید نفت است

کد خبر: 9495

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شاخص عملکرد مدیریت‌ها را مسئله تولید دانست و گفت: در صورت تغییر و رشد صعودی برآیند شاخص تولید، می‌توان عملکرد شرکت‌ها را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش بازار به‌نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابراهیم پیرامون در نشست پیش‌بینی پنج‌ ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان (forecast) مربوط به نیمه دوم امسال بر بهره‌برداری صحیح همه شرکت‌های تابع از نشست‌های (forecast)، به‌منظور اجرای اهداف تولیدی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تأکید و بیان کرد: شرکت بهره‌برداری مسجدسلیمان در بُعد تولید نقش مهمی ایفا می‌کند و بخش مهمی از تعهد مناطق نفت‌خیز جنوب را در تولید نفت به‌عهده دارد و امیدواریم که با هم‌افزایی همگانی ظرفیت تولید افزایش یابد.

وی به برنامه‌ریزی تولید نفت تا پایان امسال و طراحی افق تولید از مخازن شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: بنا به برنامه ابلاغی و هدف‌گذاری تولیدی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، حجم تولید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشریح شد که همکاری و هم‌افزایی همه نیروهای ستاد و این شرکت را می‌طلبد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: افزایش تولید اولویت شرکت است و مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه مهمی در بحث تولید برای نیمه دوم سال دارد که نیازمند همکاری همه‌جانبه کارکنان خواهد بود.

پیرامون با بیان اینکه فرسودگی تأسیسات و سوزاندن گازهای مشعل مهم‌ترین دغدغه ماست، ادامه داد: تعهدهای شرکت‌ها در افزایش تولید برای آنها تشریح و سهم هرکدام مشخص شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جهت کنترل، مهار و رفع نشت نفت از خط لوله ۳۰ اینچ و جلوگیری از توقف روزانه ۱۷۰ هزار بشکه نفت و آلودگی زیست‌محیطی، گفت: این خط لوله زیرزمینی ۳۰ اینچ صادراتی نفت که دچار نشت نفت شده بود در کمترین زمان ممکن و سخت‌ترین شرایط به همت کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران رفع نشت شد و با این اقدام ارزنده از توقف روزانه ۱۷۰ هزار بشکه نفت جلوگیری شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شاخص عملکرد مدیریت‌ها را مسئله تولید دانست و افزود: در صورت تغییر و رشد صعودی برآیند شاخص تولید، می‌توان عملکرد شرکت‌ها را مثبت ارزیابی کرد و به‌ همین منظور همه بخش‌های فنی و عملیاتی باید پای کار تولید باشند.

پیرامون در پایان با اشاره به دغدغه کارکنان درباره مسئله سقف حقوق تصریح کرد: امید است با تلاش کارگروه‌ها این دغدغه و نگرانی به‌حق کارکنان تا پایان امسال برطرف شود، زیرا موضوع تولید نباید تحت تأثیر مواردی همچون سقف حقوق قرار گیرد.

در نشست پیش‌بینی پنج‌ ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان (forecast)، ضمن بررسی وضع تولید چاه‌ها در ۶ ماه نخست امسال، درباره وضع مخازن و چاه‌های نفت و گاز و پیش‌بینی بهره‌دهی آنها در نیمه دوم امسال تصمیم‌گیری شد. بیان چالش‌ها، تنگناها، موانع و الزام‌های نگهداشت تولید و بررسی راهکارهای قانونی برای حل و کاهش آسیب‌های وارده از این نواحی به تولید از دیگر موارد مطرح در نشست بهره‌دهی چاه‌های نفت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان بود.

در این نشست همچنین گزارشی از عملکرد چاه‌های توسعه‌ای در برنامه تولید، میزان خدمات توسعه‌ای، تعمیری و ترمیمی تا پایان شهریور امسال و میزان طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید در شرکت بهره‌برداری مسجدسلیمان ارائه شد.

منبع: tahlilbazaar-305842

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید