چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » سال‌ها زمان برای تبیین شخصیت سید مقاومت لازم است

سال‌ها زمان برای تبیین شخصیت سید مقاومت لازم است

کد خبر: 9622

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اگر بارها و سال‌ها برای سید حسن نصرالله همایش گرفته شود، بازهم می‌توان به ابعاد شخصیتی ایشان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، امیرعلی عموزاده امروز _ پنج شنبه دوازدهم مهر_ در محفل انس با قرآن بزرگداشت دبیرکل حزب الله لبنان و سردار شهید عباس نیلفروشان که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: تقارن شهادت سیدحسن نصرالله و پیروزی عملیات صادق را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه این مجلس برای پاسداشت ابر مردی به نام سیدحسن نصرالله است، مطرح کرد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که من هر روز برای سید حسن نصرالله دعا می‌کنم و صدقه می‌دهم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه شب گذشته ما با دل‌های خون شادی می‌کردیم، عنوان کرد: اگر بارها و سال‌ها برای سید حسن نصرالله همایش گرفته شود، بازهم می‌توان به ابعاد شخصیتی ایشان اشاره کرد.

عموزاده با اشاره به اینکه شخصیت سید حسن نصرالله شخصیتی والا و چند وجهی است گفت: غم ملت ایران در از دست دادن ایشان بسیار عمیق است.

وی با اشاره به اینکه شخصیت سید حسن نصرالله شبیه به شخصیت امام موسی صدر است اظهار کرد: هنوز هم حرف برای گفتن درباره شهید جاویدالاثر امام موسی صدر بسیار است.

منبع: imna-796638

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید