چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای ۲ طرح‌ آموزشی مصوب سفر رئیس‌جمهور در قزوین

پیشرفت ۹۰ درصدی اجرای ۲ طرح‌ آموزشی مصوب سفر رئیس‌جمهور در قزوین

کد خبر: 9634

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: اجرای دو طرح مصوب سفر ریاست‌جمهوری در حوزه آموزش و پرورش استان قزوین از پیشرفت بالای ۹۰ درصد برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی رحمانی معاون اقتصادی استاندار به همراه مهندس ابراهیم سعادت‌فر مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عصر امروز _‌پنج‌شنبه دوازدهم مهر_ از روند احداث استخر سرپوشیده شهیدرئیسی بازدید به عمل آوردند.

علی رحمانی، معاون اقتصادی استاندار قزوین در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم ورزشی و دانش‌آموزی استان قزوین که در سال‌های اخیر کلید خورده و در دست ساخت بوده، استخر سرپوشیده شهیدرئیسی در قزوین است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر این طرح احداث استخر دانش‌آموزی شهیدرئیسی از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد برخوردار است و با تخصیص اعتبار لازم و تعهداتی که مجموعه مدیریتی آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان داده‌اند، امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این استخر باشیم.

معاون استاندار قزوین با بیان اینکه راه‌اندازی این استخر از نیازهای استان قزوین است، گفت: با بهره‌برداری از این استخر دانش‌آموزان می‌توانند از این مجموعه برای شنا استفاده کنند و فضای خوبی برای شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان و کمک به تقویت سلامت و نشاط دانش‌آموزی نیز مهیا می‌شود.

رحمانی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس باید با جدیت بیشتری برای تکمیل این استخر تلاش کنند تا شاهد افتتاح این استخر در ماه‌های آینده باشیم.

وی همچنین درباره روند احداث دبیرستان پاسداران از دیگر مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان قزوین ادامه داد: انتقال دبیرستان پاسداران از محل دولت‌خانه صفوی از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و اکنون ساختمان جدید واقع در محله خیابان شهید بابایی پیشرفت ۹۰ درصدی داشته و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: imna-796775

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید