چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » شاخص آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۳مهر

شاخص آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۳مهر

کد خبر: 9671

براساس سامانه پایش کیفی هوای کشور در حال حاضر امروز جمعه یک ایستگاه در استان تهران در وضعیت نارنجی و نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق داده‌های شرکت کنترل کیفی هوا میانگین کیفیت هوای مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران در حال حاضر امروز _جمعه سیزدهم مهر- با شاخص ۸۶ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

ایستگاه دماوند با شاخص ۷۰، ایستگاه لواسان با شاخص ۶۶، ایستگاه پاکدشت با شاخص ۶۶، ایستگاه رباط کریم با شاخص ۷۹، ایستگاه شهریار با شاخص ۹۰، ایستگاه قدس با شاخص ۷۵ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

ایستگاه پردیس با شاخص ۷۶، ایستگاه پاکدشت با شاخص ۸۰، ایستگاه قرچک با شاخص ۸۰، ایستگاه رباط کریم با شاخص ۶۸، ایستگاه اسلامشهر با شاخص ۷۳، ایستگاه رباط کریم با شاخص ۶۸، ایستگاه باغستان شهریار با شاخص ۸۹، ایستگاه شهریار با شاخص ۹۰، ایستگاه ملارد با شاخص ۸۱ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد.

همچنین ایستگاه پیشوا با شاخص ۱۰۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است و ایستگاه دماوند با شاخص ۴۱, ایستگاه قدس با شاخص ۴۳، ایستگاه بهارستان با شاخص ۴۷ در وضعیت سبز و هوای پاک قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در تهران پنج روز هوای پاک، ۱۳۲ روز هوای قابل قبول، ۵۹ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای ناسالم برای عموم مردم در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

منبع: imna-796922

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید