چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » آب شرب به روستای چوبینه آوج رسید

آب شرب به روستای چوبینه آوج رسید

کد خبر: 9726

در مراسمی با حضور مقام‌های استانی و محلی، طرح تامین آب آشامیدنی و بهداشتی روستای چوبینه از توابع شهرستان آوج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، در مراسمی با حضور جمعی از مقام‌های استانی و محلی پروژه تأمین آب آشامیدنی بهداشتی روستای چوبینه از توابع شهرستان آوج صبح امروز _‌شنبه چهاردهم مهر_ افتتاح شد و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

آیت‌الله حسین مظفری، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار کرد: آب مایه آبادانی است و لازم است مردم شکر گذار این نعمت الهی باشند تا خداوند این نعمت را برای آنان زیاد کند.

وی با اشاره به اهمیت آب در آیات قرآن و روایات اضافه کرد: جایگاه آب تا بدان اندازه است که از امام غایب به عنوان آب برای مایع حیات معنوی زندگی انسان‌ها یاد شده است.

روح‌الله عباسپور، نماینده مردم آوج و بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی هم با تقدیر از صبوری مردم در زمان اجرای پروژه آبرسانی گفت: شرکت آب و فاضلاب که در کمترین زمان ممکن پس از بروز کم‌آبی در این روستا اجرای پروژه را میسر ساخت و خدمت به مردم مورد رضای خدا، مردم و همه شهدای عزیزمان است.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح تأمین آب روستای چوبینه شهرستان آوج ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده و هم اکنون اهالی این روستای ۲۵۰ نفری از آب سالم و مطمئن بهره‌مند شده‌اند.

نماینده آوج و بویین‌زهرا در مجلس ادامه داد: پروژه مذکور شامل اجرای دو کیلومتر شبکه داخلی، بهسازی چشمه و اصلاح خط انتقال آن به طول یک کیلومتر، حفاری، تجهیز چاه و برق‌رسانی به طول ۵۰۰ متر و اجرای خط انتقال چاه به طول ۲ کیلومتر است.

عباسپور خاطرنشان کرد: از مردم شریف روستای چوبینه انتظار داریم تا با مدیریت مصرف بهینه آب در پایداری آب آشامیدنی و بهداشتی این روستا به خود و متولیان این حوزه کمک کنند.

منبع: imna-797282

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید