چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » شکایت از جابه‌جایی بار و مسافر در صدر تماس‌های سامانه ۱۴۱ لرستان

شکایت از جابه‌جایی بار و مسافر در صدر تماس‌های سامانه ۱۴۱ لرستان

کد خبر: 9737

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بیشترین موارد مطرح شده مردم در تماس با سامانه ۱۴۱ استان در نیمه نخست سال‌جاری در خصوص شکایت مربوط به مسائل جابه‌جایی بار و مسافر، مشکلات جاده‌ای و اطلاع از وضعیت جوی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، عارف امرایی امروز _شنبه چهاردهم مهر_ اظهار کرد: ۷۹ هزار و ۷۵۲ تماس مردمی در نیمه نخست سال‌جاری با سامانه گویای ۱۴۱ برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: پیگیری موارد مطرح شده و نارضایتی‌های مردم برای رفع مشکلات در دستور کار است و مواردی نیز که مسافران راضی بوده‌اند با تلاش همه همکاران تقویت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان ضمن اشاره به ثبت ۱۲ میلیون و ۴۶ هزار و ۷۶۱ تردد بین استانی در محورهای لرستان در شهریور گذشته تصریح کرد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در این ماه، ۶۸۶ هزار و ۱۹۰ دستگاه بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.

امرایی ادامه داد: بررسی ماندگاری وسایل نقلیه در شهریور سال‌جاری نشان می‌دهد ۱۱ درصد وسایل نقلیه بین سه تا هفت روز در استان می‌مانند.

منبع: imna-797413

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید