چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » امروز آخرین مهلت شرکت در مزایده ۲۸۳ اموال تملیکی

امروز آخرین مهلت شرکت در مزایده ۲۸۳ اموال تملیکی

کد خبر: 9810

عضو هیئت مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه امروز دوشنبه آخرین فرصت شرکت در مزایده شماره ۲۸۳ این سازمان است، گفت: در این مزایده چهار هزار میلیارد تومان کالا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی اظهار کرد: مزایده ۲۸۳ یکی از بزرگترین مزایده‌های سراسری الکترونیکی اموال منقول این سازمان است که از امروز دوشنبه شروع شد.

وی افزود: بالغ بر ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری، ۲۳۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی، ۵۰ دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی و کالاهای سریع الفساد عرضه شده است و در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود چهار هزار میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه عمده اقلام عرضه شده در این مزایده، نیاز بخش تولید کشور محسوب می‌شود، بیان کرد: این کالاها دارای مجوز از نهادهای مرتبط هستند و برخی از آنها به شرط صادرات به فروش می‌رسد و در این رابطه ودایع مناسب اخذ خواهد شد و در نهایت با تأیید گمرک مبنی بر خروج کالا از کشور ودایع به صاحبان کالا بازگردانده می‌شود.

غلامی باغی اعلام کرد: ودایع شرکت در مزایده الکترونیکی اموال منقول متناسب با شرایط به هفت درصد ارزش پایه کالا کاهش یافته و علاقه‌مندان می‌توانند با واریز آن در مزایده شرکت کنند.

وی یادآور شد: همچنین پنج دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود ۴۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد همچنین ۲۱ مهر سال جاری از مزایده رمزگشایی و برندگان نهایی اعلام خواهند شد.

منبع: imna-798001

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید