چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » طرح دوفوریتی شورا برای شفاف‌سازی مالی شهرداری اجرا می‌شود

طرح دوفوریتی شورا برای شفاف‌سازی مالی شهرداری اجرا می‌شود

کد خبر: 9817

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در دویست و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر کاشان طرح دو فوریتی برای شفاف‌سازی مالی شهرداری عنوان و مقرر شد که اجرایی شود.

علیرضا مفرح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: جلسه این هفته شورای اسلامی شهر کاشان به موضوعات مهمی از جمله طرح دو فوریتی، جرایم تخلفات شهرسازی و ماده ۱۰۰ و مشکلات ایجاد شده برای تاکسی‌های بی سیم در کاشان اختصاص یافت.

وی افزود: این موضوع در ساعات اولیه جلسه موضوع کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد بررسی قرار گرفت که پس از آن با پیشنهاد اعضا طرح دو فوریتی مورد بررسی قرار گرفت و طبق رأی‌گیری اعضا پنج نفر موافق، دو نفر مخالف و یک رأی ممتنع در این خصوص وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان خاطرنشان کرد: گزارش مالی شهرداری در این طرح شفاف‌سازی مورد بررسی قرار گرفت و بطبق طرح مصوب شهردار بعد از ابلاغ موظف می‌شود که به سوالات اعضای شورا در خصوص بودجه و اعتبارات و درآمد شهرداری پاسخ دهد تا این موارد مورد شفاف‌سازی قرار گیرد.

مفرح تصریح کرد: طرح دو فوریتی به منظور استیضاح شهردار نیست بلکه با تأکیدات استاندار شهرداری‌ها باید در خصوص هزینه، درآمد و اعتبارات شفاف‌سازی کنند تا پروژه‌هایی که در اولویت شهری است اجرایی شود.

وی با اشاره به کمیسیون ماده ۱۰۰ و افزایش تخلفات شهرسازی تاکید کرد: بر اساس فرمولی در قانون شهرداری‌ها همه ساله مبلغی برای افزایش پلکانی در جرایم تخلفات لحاظ می‌شود که امسال نیز این مورد عملی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان عنوان کرد: امسال در راستای عدالت‌محوری بر اساس مناطق محروم و برخوردار این افزایش متغیر است.

مفرح مشکلات جایگزینی اپلیکیشن به جای بی‌سیم را برای تاکسی‌داران سومین موضوع مطرح شده در جلسه این هفته شورای شهر عنوان کرد و گفت: تاکسی‌داران فرصتی برای آموزش و آمادگی اجرای این اپلیکیشن می‌خواهند که با رأی موافق شورا و فرمانداری ویژه کاشان، این موضوع به شهردار منتقل می‌شود تا برای تأخیر در اجرای این قانون کشوری تدبیری اندیشیده شود.

منبع: imna-797910

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید