چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » اقتصادی » ۸۵ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن شرق استان سمنان واریز وجه انجام دادند

۸۵ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن شرق استان سمنان واریز وجه انجام دادند

کد خبر: 9953

شاهرود- عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان، گفت: ۸۵ درصد از متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان های تابعه این اداره کل یعنی شاهرود و میامی، وجوه خود را واریز کرده اند.

امیر اعمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه روند اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن در شاهرود و میامی به صورت مطلوب در حال اجرا است، تاکید کرد: ۸۵ درصد متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن شاهرود و میامی وجوه خودشان را واریز کرده اند.

وی با بیان اینکه در مجموعه راه و شهرسازی شرق استان سمنان نسبت به تسریع ساخت نهضت ملی مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است، تاکید کرد: مجموعه این اداره کل در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به لحاظ واریز وجوه و روند اجرایی طرح ها رتبه دوم کشور را دارد.

بانک ها موظف به تسریع تزریق مالی شدند

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه در شهرستان های شاهرود میامی عملیات چهار هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن اجرایی شده است، تاکید کرد: سهم آورده متقاضیان پیشرفت خوبی در پروژه‌ها ایجاد کرده است.

عمیدی با بیان اینکه ۸۵ درصد از پروژه های افرادی که در شاهرود و میامی واریز وجه کرده اند آغاز به ساخت شده است، گفت: سهمی آورده ای که بانک ها قرار است تامین کنند نیز در شورای مسکن استان سمنان مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در صورت اقدام بانک ها تزریق مالی خوبی هم به پروژه های نهضت ملی مسکن انجام می شود، گفت: طرح های نهضت ملی مسکن در شاهرود و میامی با توجه به سهم و آورده متقاضیان و واریز وجهی که بانک ها انجام داده اند، به خوبی پیش رفته است.

منبع: tahlilbazaar-307215

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید