چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » ضرورت توجه ویژه و نگاه متوازن به صنعت و کشاورزی

ضرورت توجه ویژه و نگاه متوازن به صنعت و کشاورزی

کد خبر: 10361

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید به صنعت و کشاورزی نگاه متوازن داشت، به استاندار جدید یزد تأکید داریم به مقوله کشاورزی در استان توجه ویژه داشته باشد که به خودکفایی برسیم و مشکلات مردم را حل نموده و درگیر واردات برخی محصولات نباشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های امروز _جمعه بیست‌وهفتم مهر_ با اشاره به اینکه اولین تذکری که خداوند متعال به حضرت آدم داد، مسئله دشمن شناسی بود اظهار کرد: این امر بسیار مهم است و نیاز به شناخت واقعی و بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه باید مکر دشمن را بشناسیم و در مقابل آن راهکار داشته باشیم تا از آن تبعیت نکنیم گفت: از جمله راه‌های شناخت دشمن ترس و ناامیدی است که دشمن ایجاد می‌کند است و دشمن در صدد عقب نگه داشتن ما است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های دشمن وعده دادن به فقر است، در حالی کا فضل خداوند بی‌اندازه بوده و خداوند بسیار واسع، علیم و آگاه است، انسان‌هایی که در راه خدا حرکت می‌کنند، خدا به آنها وعده قدرت می‌دهد.

ناصری با بیان اینکه پیمان شکنی ویژگی دیگر دشمنان است بیان کرد: بارها و بارها از غربی‌ها و آمریکایی‌ها این ویژگی‌ها را در بحث مذاکرات و تحریم‌ها دیدیم و مدام شاهد عهد شکنی آن‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین دشمن بین افراد به ویژه مسلمین دشمنی و کینه ایجاد می‌کند و از این طریق آنها را از پیشرفت دور نگه داشته و خود را با استفاده از این اختلافات، بر ما مسلط می‌کند، همچنین ترویج فحشاء و فساد اهداف خود را پیش می‌برد و دشمن سرمایه‌گذاری بسیاری در این زمینه کرده است.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه برادران ما در غزه و لبنان مورد هجوم دشمنان هستند گفت: نمازجمعه نصر، حضور گسترده مردم و شجاعانه مقام‌معظم رهبری، دشمنان را انگشت به دهان گذاشت و حرکتی جدید در مسیر حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان بود.

ناصری با تأکید بر اینکه یاید به فکر معیشت مردم باشیم و برای آن برنامه ریزی کنیم گفت: اگر اقتصاد مقاومتی را به درستی اجرا و صادرات و واردات برنامه ریزی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع باید به نحوی پیش برویم که دشمنان نتوانند به ما لطمه بزنند گفت: متأسفانه دولت‌های ما به کشاورزی کمتر توجه کردند در حالی که اکنون اگر در صدد باشیم که در خوراک دام را به خودکفایی برسانیم، بخش عمده‌ای از زندگی و معیشت مردم از چالش گرانی دور می‌ماند.

نماینده کلی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: باید به صنعت و کشاورزی نگاه متوازن داشت، به استاندار جدید یزد تأکید داریم به مقوله کشاورزی در استان توجه ویژه داشته باشد که به خودکفایی برسیم و مشکلات مردم را حل نموده و درگیر واردات برخی محصولات نباشیم.

منبع: imna-801868

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید