چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » لزوم پرداخت سریع‌تر هزینه‌های درمانی ایثارگران

لزوم پرداخت سریع‌تر هزینه‌های درمانی ایثارگران

کد خبر: 10407

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: در اولین فرصت باید زیرساخت‌های لازم در استان برای پرداخت هزینه درمانی جامعه ایثارگران فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی امروز _شنبه بیست‌وهشتم مهر_ در دیدار با مدیران بیمه دی استان اظهار کرد: پیرو اعلام اولویت‌های مهم بنیاد شهید در کشور توسط ریاست عالی بنیاد شهید و توجه به مسئله درمان، امروز جلسه‌ای با حضور مدیران بنیاد با مدیران بیمه دی استان ایلام برای حل مشکلات و چالش‌های حوزه درمان جامعه ایثارگران برگزار شده است.

وی افزود: در اولین فرصت باید زیرساخت‌های لازم در استان برای پرداخت هزینه درمانی جامعه ایثارگران ظرف ۴۸ ساعت فراهم شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام تصریح کرد: استمرار پایش سلامت به صورت عمومی و تخصصی از دیگر اولویت‌های جامعه ایثارگران در سال جاری است.

رحیمی خاطرنشان کرد: افزایش قراردادها با مراکز درمانی و پرداخت به موقع هزینه‌های مراکز و پزشکان از دیگر اولویت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و بیمه دی است.

وی ادامه داد: هیچ ایثارگری نباید معطل خدمات‌رسانی در مراکز درمانی به ویژه مراکز بیمارستانی دولتی شود.

محمدرضا غفوریان، مدیر بیمه دی استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از همکاری و تعامل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیمه دی، اظهار کرد: ۴۴ هزار ایثارگر استان ایلام تحت پوشش بیمه دی هستند.

وی افزود: ۱۸۰ مرکز درمانی تحت قرارداد با بیمه دی هستند و نهایت همکاری را با ایثارگران برای پرداخت هزینه‌های درمانی خواهیم داشت.

منبع: imna-802175

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید