چهارشنبه، 2 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » نگاه از بالا به پایین در اداره شهر نادرست است

نگاه از بالا به پایین در اداره شهر نادرست است

کد خبر: 10608

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگونه سمت برای خدمت به شهروندان است، اگر کسی میزی را اشغال می‌کند باید برای مردم خدمت کند و نگاه از بالا به پایین در اداره شهر نادرست است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی، ظهر امروز _چهارشنبه دوم آبان_ در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان و نمازگزاران مسجد حضرت حجت بن الحسن (عج) واقع در عظیمیه برگزار شد، در خصوص اهمیت حضور در میان مردم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: مدیریت شهری بدون همراهی مردم نمی‌تواند به نتایج پایدار و مؤثر دست پیدا کند.

وی افزود: در این راستا، نقش معتمدان و مؤثران محلی برای بهبود وضعیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی محلات پررنگ است که دوره ششم شورای شهر تمام تمرکز خود را معطوف به پیگیری مطالبات شهروندان کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به حضور خود در یکصد و هفتمین دیدار مردمی با شعار «مسجد محور خدمت» اشاره و تصریح کرد: هر زمان میان شهروندان دو تا سه منطقه شهری حضور یافته‌ایم، با رضایت نداشتن شهروندان، ساکنان، سازمان و نهادهای های اجتماعی و مردمی از عملکرد این مناطق روبه‌رو هستیم.

رحیمی ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدیران مناطق شهری خطاب به شهردار کرج عنوان کرد: هرگونه سمت برای خدمت به شهروندان است و اگر کسی میزی را اشغال می‌کند باید برای مردم خدمت کند، چراکه نگاه از بالا به پایین در اداره شهر نادرست است.

وی ابراز امیدواری کرد: شهردار هر چه سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند.

منبع: imna-803731

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید