جمعه، 4 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » جبهه مقاومت ضربه‌های محکمی به دشمن زده است

جبهه مقاومت ضربه‌های محکمی به دشمن زده است

کد خبر: 10704

امام جمعه موقت تیران گفت: جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی ضربه‌های محکمی به دشمن زده است و آمریکا و اسرائیل دچار چالش جدی در جنگ‌های خود شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین کریمی امروز _جمعه چهارم آبان_ در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در جریان جنگ‌های غرب آسیا با سه چالش جدی رو به رو شده که بیداری اسلامی در دنیا، تشکیل و تقویت جبهه مقاومت و حادثه هفت اکتبر از جمله آن است.

وی افزود: بیداری اسلامی و آگاهی دنیا از باطن آمریکا و اسرائیل باعث شده که انزجار جهانی علیه این دولت‌ها ایجاد شود و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در دنیا و حتی همان کشورها طنین‌انداز شود.

امام جمعه موقت تیران به تشکیل و تقویت جبهه مقاومت توسط سردار سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی ضربه‌های محکمی به دشمن زده است و آمریکا و اسرائیل دچار چالش جدی در جنگ‌های خود شده‌اند.

حجت‌الاسلام کریمی ادامه داد: فعالیت جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی کار را برای دشمن در رسیدن به اهدافشان سخت کرده و آنان با چالش جدی در این حوزه روبه‌رو شده و ضربه‌های محکمی را هم خورده‌اند.

وی هفت اکتبر را رسوایی بزرگی برای آمریکا و اسرائیل دانست و تصریح کرد: جنگ حق و باطل به قدری شدت گرفته که کمترین کوتاهی دشمن منجر به عقب نشینی آنان خواهد شد و تنفس کشیدن ساده هم برایشان سخت می‌شود و به همین خاطر آنان دست به هر جنایتی می‌زنند تا حکومت خود را حفظ کنند.

امام جمعه موقت تیران وجود منابع انرژی در کشورهای غرب آسیا، جلوگیری از شدت نفوذ اسلام در کشورهای دنیا به ویژه در این مناطق و همچنین تأمین امنیت رژیم صهیونیستی را سه دلیل جنگ‌های اخیر در آسیا بیان کرد و افزود: دشمن تمام ظرفیت خود را برای این سه دلیل کار گرفته است.

حجت‌الاسلام کریمی به روز دانش‌آموز و حماسه آفرینی شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: این شهید نوجوان پرورش یافته مکتب قرآن و اسلام است که چنین با جسارت در برابر دشمن ایستاده و راه ۱۰۰ ساله را یک شبه طی کرده و افتخار عالم می‌شود.

وی یادآور شد: بزرگ‌ترین ژنرال‌های پرورش یافته مکتب غرب چنین جسارتی نداشته و ترسو هستند و جرئت حضور در نقطه‌های سخت جنگی را ندارند.

امام جمعه موقت تیران به برگزاری یادواره شهدای شهرستان تیران و کرون اشاره و اظهارکرد: این مراسم هفته آینده به مدت سه روز در مصلی رضوانشهر برگزار می‌شود که خود یک برنامه فرهنگی مهم است.

منبع: imna-804261

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید