جمعه، 4 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » تعیین تکلیف امتداد خیابان میرزای شیرازی در کمیسیون عمران شورای ششم اصفهان

تعیین تکلیف امتداد خیابان میرزای شیرازی در کمیسیون عمران شورای ششم اصفهان

کد خبر: 10705

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان و شهرداری تصمیم‌گیر نهایی برای رفع مشکل ادامه خیابان میرزای شیرازی است.

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مطالبات شهروندان به‌ویژه در منطقه ۱۰ شهرداری و محله ۲۴ متری، آزادسازی و احداث خیابان میرزای شیرازی است که پس از گذشت چند سال فاز نخست این خیابان احداث شده و فاز اصلی آنکه نیاز به فعالیت بیشتری نیز دارد، از خیابان ۲۴ متری آغاز می‌شود و به خیابان لاله می‌رسد.

وی با بیان اینکه با توجه به اولویت این موضوع چندین پلاک مسکونی در مسیر آزادسازی قرار گرفته است، افزود: برخی شهروندان خواستار انجام آزادسازی امتداد خیابان میرزای شیرازی هستند، زیرا به بهبود وضعیت ترافیکی به‌ویژه در خیابان ۲۴ متری کمک می‌کند، اما چند سال است برای خانه‌هایی که در مسیر ادامه این خیابان قرار دارد، اقدامی انجام نشده است و مالکان در بلاتکلیفی هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قرار است در کمیسیون عمران شورای ششم اصفهان این موضوع با حضور متولیان بررسی و تعیین تکلیف شود؛ اگر بتوانیم امتداد خیابان میرزای شیرازی را فازبندی کنیم، برای باز شدن این مسیر اتفاق خوبی است؛ البته کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان تصمیم‌گیر نهایی است، اما به‌عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تقاضا دارم که نسبت به تسریع در این موضوع اقدام شود.

مهروی‌پور با بیان اینکه دغدغه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اصفهان رفع مشکلات شهروندان است. تاکید کرد: شهروندان مدیران خوبی برای مناطق هستند و می‌توانند مشکلات و دغدغه‌های منطقه را به خوبی انعکاس می‌دهند.

منبع: imna-800136

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید