جمعه، 4 آبان 1403
ایده خبر » اقتصادی » ️آیا آمریکا در پی مسدودسازی رمزارزهای کاربران داخل ایران است؟

️آیا آمریکا در پی مسدودسازی رمزارزهای کاربران داخل ایران است؟

کد خبر: 10713

در روزهای اخیر، شایعاتی گسترده در شبکه‌های اجتماعی بین المللی منتشر شده که از تحریم و مسدودسازی دارایی‌های رمزارز ایرانیان توسط رژیم حاکم بر آمریکا خبر می‌دهد.

به گزارش بازار، این در حالیست که بر اساس انتشار این اخبار موجی از نگرانی را در بین کاربران ایرانی ایجاد کرده است.

بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که این گزارش‌ها، که هنوز صحت آن‌ها تأیید نشده است، تنها صرافی "نوبیتکس" را به اتهام نقض تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران و ابهامات پیرامون برخی سهام‌داران آن هدف قرار داده‌اند.

گفتنی است که در چند ماه گذشته، برخی سناتورهای آمریکایی خواستار تحریم این صرافی از سوی دولت آمریکا شده‌اند. به نظر می‌رسد انتشار این اخبار جدید در برخی شبکه‌های اجتماعی بین المللی، مقدمه‌ای رسانه‌ای برای اقدامات احتمالی رژیم آمریکا علیه نوبیتکس باشد.

پیشتر نیز آدرس کیف پول های این صرافی زیر ذره بین شرکت های آمریکایی قرار گرفته بود و شناسایی شد.اما آیا سایر صرافی‌های ایرانی نیز در خطر هستند؟

خوشبختانه، بررسی‌ها نشان می‌دهد که دیگر صرافی‌های ایرانی با هیچ‌گونه تهدیدی مواجه نیستند و حساسیتی از سوی آمریکا نسبت به آن‌ها تا این لحظه مشاهده نشده است. بنابراین، کاربران می‌توانند همچون گذشته با اطمینان از این صرافی‌ها برای فعالیت‌های قانونی و مجاز خود استفاده کنند.

در این میان، توصیه می‌شود کاربران با دقت بیشتری اخبار را دنبال کرده و از منابع معتبر اطلاعات کسب کنند تا تحت تأثیر شایعات و اخبار ناموثق قرار نگیرند.

منبع: tahlilbazaar-309200

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید