شنبه، 5 آبان 1403
ایده خبر » اقتصادی » پیکاپ چری آماده عرضه در بازارهای صادراتی است

پیکاپ چری آماده عرضه در بازارهای صادراتی است

کد خبر: 10726

پیکاپ چری هنوز نام دقیقی ندارد و با کد KP۱۱ شناخته می‌شود. این پیکاپ با پیشرانه‌های مختلف عرضه خواهد شد.

به گزارش بازار، خودروسازان چینی طی سالیان اخیر حضور خود را در بازار پیکاپ‌ها تقویت کرده‌اند. چری نیز مدتی پیش وارد این حوزه شد. اکنون پیکاپ چری آماده عرضه در بازارهای صادراتی است. به نظر نمی‌رسد این پیکاپ اکنون در چین عرضه شود.

پیکاپ چری هنوز نام دقیقی ندارد و با کد KP۱۱ شناخته می‌شود. این پیکاپ با پیشرانه‌های مختلف بنزینی، پلاگین هیبریدی و تمام‌الکتریکی عرضه خواهد شد.

در بخش جلو، پیکاپ KP۱۱ به جلوپنجره توری‌شکل بزرگی مجهز است که حروف چری روی آن درج شده‌اند. این جلوپنجره مشابه پیکاپ‌های آمریکایی همچون فورد رنجر طراحی شده است. چراغ‌های روشنایی مانند تیگو ۸ پرومکس هستند و ۲ ردیف چراغ‌ دیگر نیز در قسمت‌های جانبی سپر قرار گرفته است. یک صفحه محافظ نقره‌ای رنگ از موتور و گیربکس در برابر اجسام خارجی محافظت می‌کند.

پیکاپ KP۱۱ در دسته پیکاپ‌های دوکابین قرار می‌گیرد. دستگیره‌های درِ پیکاپ سنتی هستند و روکش مشکی دارند. نسخه رونمایی‌شده از این پیکاپ به تجهیزات کمپینگ مجهز است که بازار هدف آن را نشان می‌دهد.

چراغ‌های عقب فاصله بسیاری از در پشتی دارند. همچنین یک پله پایین در وجود دارد تا ورود به بخش بار یا خروج از آن برای کاربران آسان شود. حروف چری نیز روی در صندوق‌عقب نوشته شده است.

مشخصات فنی پیکاپ چری

به نظر می‌رسد ابعاد پیکاپ چری مشابه فورد رنجر است. نسخه بنزینی از موتور ۲.۴ لیتری چهارسیلندر استفاده خواهد کرد. نسخه‌های الکتریکی و پلاگین هیبریدی این پیکاپ نیز از پیشرانه‌های مشابه با کراس‌اوورهای این شرکت استفاده خواهند کرد.

خبرنگاران چینی اعتقاد دارند پیکاپ KP۱۱ براساس پیکاپ چینی زد ایکس ویشی ۱۹۸۶ توسعه یافته است که سال ۲۰۲۱ عرضه شد. چری سال گذشته قراردادی با ZX Auto چین برای توسعه یک پیکاپ امضا کرد. این پیکاپ مانند بی‌وای‌دی شارک، ابتدا در بازارهای صادراتی عرضه خواهد شد. انتظار داریم فروش این خودرو سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

منبع: tahlilbazaar-309216

دسته بندی: اقتصادی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید