شنبه، 5 آبان 1403
ایده خبر » ورزشی » انجام اقدامات ترافیکی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۹ اصفهان

انجام اقدامات ترافیکی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۹ اصفهان

کد خبر: 10734

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: برای زیباسازی شهر و حفظ آراستگی مبلمان شهری و نگهداری تجهیزات ترافیکی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال پایه‌های فانوس‌ها و چراغ‌های راهنمایی سطح این منطقه برای افزایش ایمنی تردد شهروندان رنگ‌آمیزی شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۹ شهرداری اصفهان اقدام به راه‌اندازی سیستم اطلاعاتی استاندارد با سازماندهی مشخص کرده که در مرحله نخست، تعمیر و نگهداری تابلوها و تجهیزات ترافیکی در سطح این منطقه است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی تمام متخصصان امور حمل‌ونقل استفاده از یک روش بهینه برای کاهش هزینه‌های سخت‌افزاری و هزینه‌های نیروی انسانی با توجه به حساسیت‌های ایمنی و کیفیت در این سیستم است، زیرا سیستم حمل‌ونقل یکی از بزرگ‌ترین، مهم‌ترین و حساس‌ترین سیستم‌هایی است که ارتباط مستقیمی میان آن و شهروندان وجود دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای زیباسازی شهر و حفظ آراستگی مبلمان شهری و نگهداری تجهیزات ترافیکی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال پایه‌های فانوس‌ها و چراغ‌های راهنمایی سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان رنگ‌آمیزی شد.

قاضی‌عسگر گفت: با توجه به اهمیت وجود تجهیزات ترافیکی مختلف از جمله استوانه‌های ایمنی، جداکننده‌های فلزی و تابلوهای ترافیکی در معابر سطح منطقه باید به‌صورت مستمر وجود این تجهیزات بررسی شده تا در صورت ایجاد خسارت به آن‌ها یا سرقت این تجهیزات نسبت به تعمیر و یا جایگزینی آن اقدام شود.

منبع: imna-804051

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید