چهارشنبه، 4 مهر 1403
ایده خبر » ورزشی » برای رسیدگی به امور محله برازنده ۸۷ میلیارد ریال هزینه شد

برای رسیدگی به امور محله برازنده ۸۷ میلیارد ریال هزینه شد

کد خبر: 7899

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای ششمین مرحله از طرح «محله من، محله زندگی» در محله برازنده گفت: با هزینه‌ای حدود ۸۷ میلیارد ریال نسبت به فعالیت در حوزه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیکی، عمرانی و فرهنگی این محله اقدام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از شهرک کاوه، محله فروردین، رحیم‌آباد، اشراق و بابلدشت با هدف بررسی و رفع معضلات جاری شهروندان، طی ۱۰ روز شهرداری منطقه ۷ اصفهان نگاه عمیق‌تری به محله برازنده دارد.

وی با اشاره به تراکم بالای جمعیت در این محله افزود: محله برازنده محل بومی با بافت فرسوده و ساخت قدیمی است که امیدواریم با اجرای طرح در این محله عمده مشکلات جاری شهروندان را رفع کنیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: طی ۱۰ روز در این محله اقدامات متفاوتی با هدف ساماندهی فضای سبز، شست‌وشو و پاک‌سازی معابر، تعمیر جداول و پیاده‌روها، لکه‌گیری آسفالت، نصب علائم و المان‌ها، ترافیکی و سایر موارد با مشارکت و همراهی شهروندان و ساکنان محله انجام شده است.

سلطان‌آقایی گفت: اقدامات انجام شده در واحد امور شهر و کنترل نظارت اداره خدمات شهری برای محله برازنده شامل مواردی از جمله پاکسازی مادی‌ها و معابر با هزینه‌ای حدود ۱۸۰ میلیون ریال، ایمن‌سازی و نرده‌گذاری مادی شاه‌پسند با هزینه‌ای حدود ۱۷۰ میلیون ریال، نورپردازی، تعمیر و ساماندهی ایستگاه ثابت بازیافت در خیابان اشراق با هزینه‌ای حدود ۳۷۰ میلیون ریال، تسطیح و پاکسازی زمین‌های بایر با هزینه‌ای حدود ۳۵۰ میلیون ریال، اجرای نقاشی دیواری با هزینه‌ای حدود ۴۵ میلیون ریال و رنگ‌آمیزی دیوارهای فرسوده به متراژ ۳۶۰۰ متر مربع و ایستگاه‌های اتوبوس با هزینه‌ای حدود یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال می‌شود.

برای رسیدگی به امور محله برازنده ۸۷ میلیارد ریال هزینه شد

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده در واحدهای امور شهر و کنترل نظارت اداره خدمات شهری، در مجموع با هزینه‌ای حدود ۲۷۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان صورت گرفته است.

خاک‌ریزی خیابان آل‌بویه برای ایجاد باغچه و لوله‌گذاری با هزینه‌ای حدود ۳۶ میلیون ریال انجام شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره با اقدامات انجام شده در واحد فضای سبز اداره خدمات شهری خاطرنشان کرد: کاشت ۲۲ اصله توری و ۲۲ اصله سرو نوش در خیابان آل‌بویه با هزینه‌ای حدود ۳۵۲ میلیون ریال، پاکسازی و نظافت ویژه بوستان‌های محله با هزینه‌ای حدود ۶۰ میلیون ریال، فلس‌شویی درختان با هزینه‌ای حدود ۱۸۰ میلیون ریال، خشکه‌بری و هرس درختان در معابر با هزینه‌ای حدود ۷۲ میلیون ریال و خاک‌ریزی خیابان آل‌بویه برای ایجاد باغچه و لوله‌گذاری با هزینه‌ای حدود ۳۶ میلیون و ۳۰ هزار ریال از جمله اقدامات انجام شده در واحد فضای سبز اداره خدمات شهری در محله برازنده است.

سلطان‌آقایی گفت: اقدامات انجام شده در واحد فضای سبز اداره خدمات شهری برای محله برازنده، در مجموع با هزینه‌ای حدود ۷۰۱ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال صورت گرفته است.

وی افزود: اقدامات انجام شده در واحد تعمیرات و نگهداری اداره خدمات شهری شامل سرویس و شست‌وشوی آب‌نماهای بهشت و شقایق، سرویس و شست‌وشوی سایت‌های بازی کودکان و رفع خاموشی معابر و بوستان‌ها می‌شود.

برای رسیدگی به امور محله برازنده ۸۷ میلیارد ریال هزینه شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اقدامات انجام شده در واحد زیباسازی اداره خدمات شهری شامل مواردی از جمله اجرای پلاستر و زیر سازی دیوار ابتدای خیابان صفا به متراژ ۱۳۰ متر مربع با هزینه‌ای حدود ۴۰۰ میلیون ریال، اجرای دیوارنگاری در محله به متراژ ۱۵۰ متر مربع با هزینه‌ای حدود ۶۰۰ میلیون ریال، خرید و نصب نیمکت در پاتوق صفا و پارک‌های محلی به تعداد ۲۰ عدد با هزینه‌ای حدود ۷۰۰ میلیون ریال و خرید و نصب سطل‌های قلکی به تعداد ۱۵ عدد با هزینه‌ای حدود ۶۰ میلیون ریال می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: اقدامات انجام شده در واحد زیباسازی اداره خدمات شهری برای محله برازنده در مجموع با هزینه‌ای حدود ۱۷۶ میلیون تومان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده در واحدهای امور شهر و کنترل نظارت اداره خدمات شهری، فضای سبز اداره خدمات شهری، تعمیرات و نگهداری اداره خدمات شهری و زیباسازی اداره خدمات شهری برای محله برازنده، در مجموع با هزینه‌ای حدود ۵۵۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

هزینه اقدامات و فعالیت‌های اداره خدمات شهری برای محله برازنده در ششمین طرح محله من، محله زندگی حدود هفت میلیارد تومان بوده است

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت‌های اداره عمران اداره خدمات شهری انجام شده در محله برازنده شامل اجرای روکش آسفالت به میزان ۱۷۰۰ تن با هزینه‌ای بالغ‌بر ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال، لکه‌گیری و روکش آسفالت به میزان ۳۸۰ تن با هزینه‌ای بالغ‌بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، احداث سه عدد سرعت کاه آسفالتی به میزان ۸۰ تن با هزینه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد ریال، اجرای جدول پرسی به طول ۴۴۰ متر طول با هزینه‌ای بالغ‌بر دو میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال، اجرای جدول بتنی به طول ۸۰ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۲۰ میلیون ریال، ترمیم جداول بتنی به طول ۵۰ متر با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۷۵ میلیون ریال و ترمیم و اجرای بلوک فرش پیاده‌رو به میزان ۱۱۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ‌بر ۶۰۵ میلیون ریال می‌شود.

سلطان‌آقایی گفت: هزینه اقدامات و فعالیت‌های حوزه خدمات شهری انجام شده برای محله برازنده در ششمین طرح محله من، محله زندگی حدود هفت میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های اداره حمل‌ونقل و ترافیک در این محله اضافه کرد: نصب و تعمیر تابلو به تعداد ۱۱۶ عدد با هزینه‌ای حدود ۵۳۵ میلیون ریال، نصب و تعمیر گل میخ به تعداد ۱۳۴ عدد با هزینه‌ای حدود ۶۰ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال، نصب و تعمیر سرعت‌گیر پلاستیکی به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای حدود ۱۴۸ میلیون ریال، خط کشی طولی به طول ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر با هزینه‌ای حدود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده به مساحت ۲۰۰ متر مربع با هزینه‌ای حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، رنگ‌آمیزی سرعت کاه آسفالتی به مساحت ۶۵ متر مربع با هزینه‌ای حدود ۳۹۰ میلیون ریال، جمع‌آوری و نصب استوانه ایمنی ترافیکی به تعداد ۴۶ عدد با هزینه‌ای حدود ۱۰۰ میلیون ریال و مناسب‌سازی و تعمیر سرپناه ایستگاه اتوبوس به تعداد دو عدد با هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون ریال از جمله اقدامات است.

برای رسیدگی به امور محله برازنده ۸۷ میلیارد ریال هزینه شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هزینه اقدامات و فعالیت‌های اداره حمل‌ونقل و ترافیک انجام شده برای محله برازنده در ششمین طرح محله من، محله زندگی حدود ۵۶۵ میلیون تومان است.

سلطان‌آقایی اظهار داشت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای شاخص محل و پیر غلام اباعبدالله (ع)، اجرای همایش دوچرخه‌سواری ویژه جوانان و نوجوانان محله، برپایی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و دستاوردهای بانوان، اجرای سرودهای میدانی آئینی در معابر محله و برپایی موکب پذیرایی (شربت خانه امام رضا (ع)) در بوستان بهشت از جمله اقدامات و فعالیت‌های اداره فرهنگی و اجتماعی در محله برازنده در راستای اجرای ششمین مرحله برنامه محله من، محله زندگی است.

منبع: imna-785100

دسته بندی: ورزشی
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید